Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nadenken

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nadenken Empty Nadenken

Bericht  shivaya zo 28 dec - 21:15

Shivaya heeft een simpele jurk aan. Hij sluit prachtig om haar figuur.
En dat maakth et simpele helemaal goed, rustig ademt ze in en ze opent de deuren naar buiten.
Frisse lucht stroomt naar binnen, eigenlijke koude lucht. Het doet haar rillen. Maar toch laat ze de deuren open. Langzaam neemt ze plaats op de grond en kijkt naar buiten. Haar gedachten zijn ver weg.
Ze denkt aan mannen..haar waardigheid. En haar uiterlijk. Ze mag zich nie taanstellen. Ze is goed zoals ze is.
En ooit komt er wel een man. En haar waardigheid..ze moet leren zichzelf onder controle te houden.
Hoe moeilijk het ook is. GEwoon knikken en glimlachen. Haar haren gooit ze los, ze zijn al lang en vallen over haar magere schouders. Misschien moet ze wat meer eten? Zo staart Shivaya voor zich uit. Na een poosje zitten voelt ze de kou niet..het enige wat ze voelt is hoe ze tot rust komt. Niet beseffend dat ze bevriesd als ze langer zo blijft zitten
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana zo 28 dec - 21:33

Snoes rent heel het paleis door, opzoek naar Shiv, want ze heeft problemen met welke ketting ze over haar jurk moet dragen, sinds ze met shiv had geshopt had ze een paar prachtige jurken erbij.
als ze eindelijk in de salon, het laatste plekje waar ze kon zoeken ging kijken, zag ze daar een prachtig meisje, met een super mooie jurk zitten, ze wist niet wie het was, dus bleef bij de deuropening staan en zei
Ehh.. hallo, wie ben jij? mag je hier wel zijn?[i]tegen de rug van het meisje
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya zo 28 dec - 21:47

Shivaya schrikt als iemand tegen haar praat. Maar herkend al snel de stem van snoes. Even denkt ze er aan het te negeren. Maar wat voro reden heeft ze daartoe? ALleen zodat ze na kan denken. Weg kan vliegen in haar dromen. En niet meer terug komen? NEe dit is de echte wereld. Ze moet hard worden. Zichzelf onder controle houden. Want de werled is hard..ook voor een prinses. Langzaam draait Shivaya zich om. Ze ziet Snoes en glimlacht wat
Ik ben je zus
Zegt ze e nze moet toch wel een beetje lachen
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana zo 28 dec - 22:06

als ze hoort dat t Shiv is, wordt ze knal rood, en schiet in de lachwhahaha hihihi srry, maar waarom zit je hierterwijl ze de deur dicht doet je hebt t vast kouden haalt een deken dat altijd over de bank lang, en legt t over haar heen, en gaat naast haar zitten... wat zie je er prachtig uit. Super sweet 17 Wink
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya zo 28 dec - 22:10

Als Shivaya klaar is met lachen ziet zeh oe Snoes de deur dicht doet. Ze doe er niets tegen. En merkt nu pas hoe koud ze het eigenlijk had. Maar toch voelt het goed, het voelde goed dat ze het even koud had. Sommige hadden dit dagelijks. Het voelde goed..die kou bracht hara tot rust. Een kans om even tot zichzelf te komen en na te denken. Want dat was nu wel nodig. Binnenkort werd ze ouder..een grote veradnering in haaar leven zou dat worden. Groter dan elke andere verjaardag. En ze zat wat in de knoop met zichzelf.
Ze voelt nu hoe een deken om haar heen geslagen word. Nog steeds zwijgt ze maar als snoes naast haar gaat zitten begint ze tohc te praten. Ze glimlacht bij het compliment van Snoes en bloost wat
Ach ik dacht gewoon een beetje naZegt ze en ze kijkt naar buiten. SNeeuwvlokjes begonnen te vallen.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana zo 28 dec - 22:27

je zit hier neem ik aan niet zomaar? vraagt Snoes vragend (ooc: klinkt echt dom,.. en klopt ook voor geen meter dat vragendvragend xD)Wil je er misschien over praten?zegt ze voorzichtig
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya zo 28 dec - 22:35

Hmm ik dacht na. Over hoe slechte controle ik over mezelf heb. En over hoe weinig mannen me zien staan.
Maar mijn controle daar werk ik aan. Mijn rechtvaardigheid ook. Ik wil zoals onze moede rzijn, lief rechtvaardig. Als een echte keizerin. En de mannen..die komen nog wel. Ik geniet van het vrijgezel zjin. Soms zijn er mindere momenten. Momenten van eenzaamheid. Maar dat zijn slechts momenten
[i]Zegt ze en ze glimlacht naar snoes. (ooc wat bedoel je?clown)
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana zo 28 dec - 22:41

(ooc: dat van vraagt snoes vragend: logisch toch, dat je t vragend vraagt lolxD)
Ja zoals mama zou ik ook wel willen zijn, zus, je moet genieten van de tijd dat je NU leeft, dat zou mama ook hebben gedaan, geniet van wat je hebt, en denk neit over wat je tekort komt. je doet t echt super goed hoor, ik ben echt trots op je!
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya zo 28 dec - 22:43

(OOC: ja iegenlijk wel haha..of je wil ongeintresseerd vragen clown)
IK heb zoveel..paarden..en alles. Eigenlijk heb ik alles wat ik wil. Vrienden..een lieve vader en een geweldige zus. IK moet me niet zo aanstellen. Ik voel me soms gewoon even eenzaam. Maar dan zie ik weer..wat mij met veel moeite word aangepraat..dat ik niet eenzaam ben. Ik moet leren : rug recht. Borst naar voren en kin de lucht in
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana zo 28 dec - 22:45

dat van borst recht enzo... hoeft af en toe niet joh, als je in mijn kamer bent ga je maar als een armoedzalig hoopje op de grond zitte xD nee maar als je je eenzaam voelt, moet je gewoon mij komen ofzoeken hoor.. of een keer uit rijden gaan, dat helpt ook altijd.
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya zo 28 dec - 22:57

Shivaya kniktOf in de kou gaan zitten en nadenken..dat helpt ookLacht ze
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana zo 28 dec - 23:06

Als ze antwoord krijgt.. schudt ze haar hoofdnee dat werkt bij mij niet, dan ga ik alleen maar aan de kou denkenzegt ze grinnikend
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya ma 29 dec - 12:05

Haha..kan ook maar als ik t koud heb ga ik heel stil zitten en kan ik dus nadenken omdat ik toch nergens mee bezig ben..Zegt Shivay en er verschijnt een lachje op haar lippen. Dan verschijnt er een verdrietige waas voor haar ogenik mis mama
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana ma 29 dec - 15:46

Snoes ziet dat Shiv het moeilijk heeft als ze zegt dat ze mama mist. Ze staat op en loopt naar de boekenkast. Ze ziet dat Shivaya achterom kijkt, om te zien wat ze aan het doen is.ik zoek wat.. wacht evenmompelt ze. Als ze nadat ze een paar planken had doorzocht een boek pakte, zag ze Shivaya nieuwsgierig kijkenDit is het dagboek, dat mama bij hield bij onze geboorte.. ze wou het ons geven als we ouder waren.. maar het was er niet meer van gekomen. Je herkent de kaft toch wel fluistert ze, en terwijl ze weer naast Shiv gaat zitten, en de kaft omslaat, ziet ze een plaatje van Shivaya, Snoes en hun moederKijk mooi he, zo waren wij vroeger, je kunt aan mama's ogen zien dat ze trots op ons was Zegt ze terwijl ze zelf ook een brok in haar keel krijgt.
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya ma 29 dec - 19:40

Shivaya volgt met haar blik Snoes als die weg loopt. wat zoek je?Wat zou snoes zoeken? Op dat deel van de boekenkast keek Shivaya nooit. Er stonden alleen oude boeken. Dan ziet ze oe Snoes een boek pakt. Vaag komt die haar bekend voor.Dagboek?Lichtelijk vormen er tranen in haar ogen. Maar toch blijft ze nieuwsgierig naar wat er is. Op het boek staat een mooi plaatje. Beiden donker haar. Nu nog steeds trouwens. Shivaya krijgt een brok in haar keel en bekijkt het plaatje, vooral haar moeder. En dan glijden haar vingers over de kaft, aarzelend. Ze is nieuwsgierig wat er staat..
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana ma 29 dec - 22:28

Snoes ziet dat het shiv heeft geraakt, en geeft haar het boek
Hier bekijk maar rustig, misschien helpt het een beetje, ik kijk er zo af en toe ook nog in. Maar ga wel op een stoel zitten, als er weer iemand zomaar binnenvalt, dan zien ze je in ieder geval niet op de grond liggen zegt ze vriendelijk, met toch een verdrietige trilling in haar stem
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya di 30 dec - 11:53

Shivaya geeft haar zusje een knuffel en staat dan op. Ze loopt richting een stoel en zet zich daar neer.
Dan opent ze het boek en haar ogen glijden over de woorden
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana di 30 dec - 12:59

geeft haar zus een knuffel terug, en loopt weer naar de boekenkast. Ze was met een boek bezig, maar die had ze voor al die drukte maar weg gelegd, en nu kon ze lekker verder lezen in stilte. Ze zoekt, en uiteindelijk vind ze het boek. Ze gaat op een stoel zitten, en slaat een paar bladzijden om die ze al heeft gelezen, en gaat verder met lezen waar ze gebleven was.
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya di 30 dec - 19:27

Shivaya leest in het boek. Ze leeest zo een uur lang. Dan is ze het zat. Ze sluit het boek, er prikken enkele tranen in haar ogen. Maar het was toch alsof hun moeder even bij haar was.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana di 30 dec - 19:28

Ziet aan shiv dat ze het moeilijk had, en gaat naast haar op de bank zitten en slaat een arm om haar heen. Ook ziet ze dat het wel heeft geholpen..
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya di 30 dec - 19:44

Shivaya glimlacht naar Snoes. Ze staart voor zich uit en denkt na. wat vind jij van de inwoners van almakir?Shivaya kijkt vragend naar Snoes. Snoes is populair..geliefd. Zij niet. wat deed ze fout?
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana di 30 dec - 20:08

wat vind jij van de inwoners van almakir? ze weet wat Shiv daar mee bedoelt... daar zat meer achter en dat wist ze, want ze hadden het er vaker over gehad. Ik vind ze aardig, jij dan? En ik weet dat je denkt dat jij niet geliefd bent, maar dat is echt niet zo, je bent hardstikke geliefd, heb vfantastische ideeën, en er zijn zat mensen die je willen zien, ontmoeten, met je rpen enzovoort. Weetje over jongens.. geniet van de tijd zonder, want als je het vergeet, komen ze opeens, en dan ben je zo bezet.

ooc; je doet niks fout!!!
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya di 30 dec - 20:16

Shivaya zucht. ik hoef ook niet zo nodig een..maar ik word gwn njah laat maar.Shivaya staat op en loopt weg. Ze gaat naar buiten en rent anaar de stallen. Waarom ze dit doet weet ze niet. Maar ze is alles eve nzat. Waarom maakt ze zich zon zorgen. Ze haat het dat ze zo vaak vedrietig en eenzaam is. Ze haat haar aanstellerij. Ze wil dit nie! en toch doet ze het. Shivaya rent door tot ze bij de stallen aankomt. Daar opent ze de staldeur van taran en springt op zijn rug. Hard drukt ze haar kuiten aan en ze galoperne de stal uit. Zonder zadel of hoofdstel, in mannenzit
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Snoes Elcana di 30 dec - 20:52

Kijkt verbaasd als Shiv opeens wegloopt, en denk van laat maar die komt zo wel terug.
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  shivaya di 30 dec - 21:00

Shivaya rijd zo rond, door de stad langs de bergen. Dit wil ze graag eens verder verkennen. Dromerig kijkt ze om zich heen, ze word steeds dromeriger. Na een poosje rijden komt ze terug. Ze zet taran op stal en komt weer de salon in gelopen
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nadenken Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nadenken Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nadenken Empty Re: Nadenken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum