Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Amyrs hutje

2 plaatsers

Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Amyrs hutje

Bericht  Amyr ma 29 dec - 17:06

Amyr komt aan bij zijn nieuwe bouwgrond hij begon eerst met de grond een beetje effener te maken. Dat kostte al een hele moeite en hij kon al zwemmen in zijn zweet. Dit was goed om spieren te krijgen. Na even uitrusten begint hij met de eerste muur te maken met planken die in zijn vorig tuinhuisje lag. Na een paar uur was de eerste muur klaar, dat betekent dus dat hij nog in zijn ander huis zal moeten slapen. Nadat hij de tweede muur had afgemaakt was het al donker, hij zou beter al terug naar zijn huis gaan.

De volgende dag kwam hij weer terug, na een middag stonden de twee ander muren er ook al. Hij ging even gaan zitten en keek in een spiegel die bij de omgevallen boomstam stond. Hij keek er even in en zag dat hij al lichtelijk een spierbundel aan het worden was. Hij glimlachte, hij zou meer huizen moeten maken. Dan pakte hij een zaag en begon er ramen uit te zagen. Ook al een heel karwei, hij moest eerst een gat in de planken slaan voordat hij zou kunnen beginnen zagen. Omdat de zon begon te branden trok hij zijn hemd uit, die hij dan uitwringde boven een emmer, een halfvolle emmer zweet. Als hij daarmee klaar was zette hij een ladder tegen de gevel en begon aan het dak. Als het halve dak gedaan was was het al weer nacht, hij ging terug naar zijn huis en slaapte nog een keer uit.

Rond 10 kwam hij weer in het bos om verder te doen met zijn huis. Het was 2 uur toen de ander helft van het dak klaar was. Hij ging nog eens goed eten en keek dan eens naar zijn huis, hij het gevoel dat er iets aan ontbreekte. Hij ging het dan aan de binnekant bekijken. Hij zocht achter de deur die er blijkbaar niet was. Hij draaide met zijn ogen, dat ontbreekte er dus aan. Hij pakte zijn bijl en sloeg een gat in de muur, en zaagde er dan een deurgat in. Hij pakte dan nog een lange, grote plank en begon er een deur van te maken. Als hij klaar was monteerde hij hem aan de muur en dan was hij klaar eindelijk.
Er verscheen een glimlach op zijn gezicht die dan al snel weer verdween. Nu nog de meubels maken.

ooc: iedereen is welkom
Amyr
Amyr

Aantal berichten : 132
Beroep : zuiderlijke klerenmaker
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Snoes Elcana ma 29 dec - 17:57

Snoes was door het bos aan het lopen, tot ze opeens iets hoorde, iets van slaan, iets wat omviel, iets wat ergens in werd geslagen, en ze bleef stilstaan luisteren. Toen ze eindelijk wist van welke richting het vandaan kwam, ging ze van het pad af, en liep in de richting van het geluid. Toen ze bij een boom kwam, hoorde ze het geluid niet meer van links of rechts. Ze ging weer stilstaan luisteren, en hoorde dat het van schuin achter haar kwam. Toen ze omkeek zag ze dat het een klein hutje was, een boomhutje. Ze keek wie er in was, en zag daar een man staan, zonder shirt. Hij zag haar nog niet, dus zei ze
*kuchkuch* hallo, aangenaam ik ben Snoes Elcana, voor het geval je me niet herkent. Maar had u hier wel toestemming voor? Wel mooi gebouwt trouwens
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Amyr ma 29 dec - 18:02

Amyr draaide zich geschrokken om

Ja ik herken je nog, en ja ik had hier toestemming voor, van je vader.

Hij pakte zijn hemd weer en trok hem aan.

ooc: het is geen boomhut
Amyr
Amyr

Aantal berichten : 132
Beroep : zuiderlijke klerenmaker
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Snoes Elcana ma 29 dec - 18:06

Ja ik herken je nog, en ja ik had hier toestemming voor, van je vader.
Ah mooi, oke Wink wel leuk gemaakt trouwens, hoelang bent u jhier wel niet mee bezig geweesT? Zegt ze terwijl ze voorzichtig naar binnen stapt

ooc: srry!! Embarassed Embarassed
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Amyr ma 29 dec - 18:12

Bwah, het is een hutje zoals alle ander hutjes.

Ah mooi, oke wel leuk gemaakt trouwens, hoelang bent u jhier wel niet mee bezig geweesT?

Ehm, ik denk zo'n 2 dagen en 5 uren.

Toen ze naar binnen ging goot hij vlug de emmer zweet leeg en ging ook naar binnen. Daar pakte hij een handdoek en depte zijn voorhoofd.
Amyr
Amyr

Aantal berichten : 132
Beroep : zuiderlijke klerenmaker
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Snoes Elcana ma 29 dec - 23:05

Wow dat is best lang, maar dan straks nog mooi inrichten, en u heeft een prachtig huisje! zegt ze vriendelijk
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Amyr ma 29 dec - 23:15

Amyr stond na te denken, heel diep na te denken, tot hij tot een conclusie kwam. Toen Snoes iets zei bestefte hij weer dat zij er ook is. Hij draaide zich om en keek met een nogal nors gezicht naar Snoes.

Zou u alstublief naar buiten willen gaan!

Toen ze dat deed ging Amyr ook naar buiten, hij trok een tak af en stak het in brand. Die tak gooide hij dan in zijn hut. Na een tijdje stond hij toe te kijken zijn hut in de fik staat.
Amyr
Amyr

Aantal berichten : 132
Beroep : zuiderlijke klerenmaker
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Snoes Elcana ma 29 dec - 23:21

Werd gevraagd om de hut uit te gaan, en deed dat. Toen stak Amyr opeens een tak in brand, en gooide het in zijn huis

Wat doet u?! waarom uw huis?! gilt ze geschrokken
weet u wel dat u hiermee heel het bos in brand kan steken trouwens?! moeten we niet snel hulp halen???!!!
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Amyr ma 29 dec - 23:26

Amyr keek naar Snoes, de tranen liepen over zijn gezicht, hij schudde van nee.

Nee, ik moet dit doet.

Hij draaide zich om en liep weg.
Amyr
Amyr

Aantal berichten : 132
Beroep : zuiderlijke klerenmaker
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Snoes Elcana ma 29 dec - 23:31

Als ze een raar antwoord krijgt, kijkt ze hem aan. Hij liep ondertussen weg, maar zij had even tijd nodig om na te denken, daarna rende ze hem achterna
Waarom moest u dit doen?! zegt ze, terwijl ze een beetje haast krijgt .. omdat ze natuurlijk mensen moest halen voor water, om het vuur te blussen
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Amyr di 30 dec - 18:09

Amyr wende zijn hoofd weg, hij draaide zich om en keek naar zon, toen hij weer naar Snoes keek zag hij alleen maar lichtvlekken.

De zoon is net zoals zijn vader. Ik ga, mijn spullen ook.
Amyr
Amyr

Aantal berichten : 132
Beroep : zuiderlijke klerenmaker
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Snoes Elcana vr 2 jan - 22:36

Toen ze dat vroeg draaide hij z'n hoofd weg, en toen hij weer naar haar keek zei hij:De zoon is net zoals zijn vader. Ik ga, mijn spullen ook. Snoes vond het maar vreemd, maar had niet lang de tijd om er aan te denken. Ze antwoorde snel Ow oke, het zal wel, mare ik moet gaan, Leuk u te hebben gekend, en hopelijk zult u een fijn leven verder hebben niet helemaal beseffend wat ze antwoordde, want ze zat te bedenken hoe ze het vuur zou blussen.
Ze rende snel weg van Amyr, en ging opzoek naar zand. Daar hoopte ze dan maar iemand tegen te komen.
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Amyrs hutje Left_bar_bleue0 / 30 / 3Amyrs hutje Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Amyrs hutje Empty Re: Amyrs hutje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum