Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

De "criminelen" komen binnen met Shivaya

+9
Armand Norwin
Cheyen
Ramshield
Fabian
Linwe
shivaya
Gautran
Dark Hunter
NightFlyer
13 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  NightFlyer ma 29 dec - 20:32

Ooc, even een paar regels:
  • Niemand kan hier zomaar binnenstormen, want niemand weet dat zij Shivaya hebben ontvoerd.
  • Linwe is hier ook maar in een ander topic, en dat speelt zich vroeger af dus zij is hier op dit moment al niet meer!
  • Verder hou je je aan de RP regels! (tekst die je zegt in het vet, dingen die je doet in het schuin)

OOC' regels toegevoegd door Armand Norwin, maak er wat van!

Nightflyer komt samen met Gautran binnen met Shivaya.
Ze gooien haar op het speciale bed.
Nightflyer doet het touw los en maakt de boeien vast.
Dan haalt hij een propje dat hij in Shivaya's mond steekt.
NightFlyer
NightFlyer

Aantal berichten : 196
Beroep : Wraakzuchtige crimineel
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Dark Hunter ma 29 dec - 21:24

Hunt, die hier niet zo lang geleden de touwtjes in handen heeft genomen (Razz) komt uit zijn hut. Hij had vernomen dat Gautran en een andere man een actie zouden plegen en ging kijken naar het resultaat. De dievengilde werkte als een geheel, ze konden steunen op elkaar en op niemand anders, daarom was de dievengilde er gekomen.

Iedereen was vrij om te gaan en doen wat ze wilden, Hunt hield gewoon een extra oogje in het zeil en zorgde dat niemand iets tekort kwam van de dieven die minder geluk hadden bij hun rooftochten. Hij zag dat ze prinses Shivaya hadden meegenomen.
Zo, geluk gehad bij de jacht zo te zien. Goed gewerkt.

Dark Hunter

Aantal berichten : 194
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Gautran ma 29 dec - 21:31

Inderdaad, dankzij het goede werk van Nightflyer.
Ze is wel wat verzwakt, Nightflyer heeft ze verkracht

zegt Gautran terwijl hij achter zich, naar Nightflyer kijkt.
Gautran
Gautran

Aantal berichten : 250
Beroep : Priester
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  NightFlyer ma 29 dec - 21:33

Nightflyer knikt naar Gautran en denkt terug aan daarnet.
Dan valt hem in dat zijn broek nog openstaat van daarnet.
Snel doet hij zijn broek dicht en grinnikt hij eens.
NightFlyer
NightFlyer

Aantal berichten : 196
Beroep : Wraakzuchtige crimineel
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  shivaya ma 29 dec - 22:16

[i]Shivaya zwijgt verdrietig. Haar ogen staan levendig als altijd. Er is hoop dat zehi er weg komt. In haar gedachten zingt ze een lied..hardop doet zem aar niet

It started out as a feeling
Which then grew into a hope
Which then turned into a quiet thought
Which then turned into a quiet word

And then that word grew louder and louder
'Til it was a battle cry

I'll come back
When you call me
No need to say goodbye

Just because everything's changing
Doesn't mean it's never
Been this way before

All you can do is try to know
Who your friends are
As you head off to the war

Pick a star on the dark horizon
And follow the light

You'll come back
When it's over
No need to say good bye

You'll come back
When it's over
No need to say good bye

Now we're back to the beginning
It's just a feeling and no-one knows yet
But just because they can't feel it too
Doesn't mean that you have to forget

Let your memories grow stronger and stronger
'Til they're before your eyes

You'll come back
When they call you
No need to say good bye

You'll come back
When they call you
No need to say good bye

ze vond het altijd een mooi lied..het liet haar an zoveel dingen denken. EEn traan liep over haar wang terwijl ze wacht op tot ze weg kan. Het is vast gewoon eengrap! Stras was ze vrij e nbinnenkort 18
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  NightFlyer ma 29 dec - 22:24

Dark_Hunter en Gautran waren even weg.
Nightflyer moest nu alleen Shivaya bewaken.
Hij kijkt naar Shivaya.

Heb je dorst? Of honger? vraagt Nightflyer.
NightFlyer
NightFlyer

Aantal berichten : 196
Beroep : Wraakzuchtige crimineel
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Dark Hunter ma 29 dec - 22:36

Hunt zat terug in zijn eigen privé vertrek in het dievenkamp. Haar verkracht. Dit gaat te ver. Nouja, een pleziertje nu en dan, dat kan hij onmogelijk verbieden, hij heeft niets te verbieden, gewoon alles in het oog te houden, maar dit?

Hij mijmert wat verder over wat hij binnenkort nog eens zou doen.

Dark Hunter

Aantal berichten : 194
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  shivaya di 30 dec - 1:12

Shivaya kijjkt de man kwaad aan. Haar blik is angstig, gaat ze straks dood?
wanneer zou het bekend worden dat ze vermist is. Als iemand het al merkt. Shivaya staart zwijgend voor zich uit. Hij stelt haar een vraag...ze zal maar antwoord geven. Maar ze zal neits te eten of te drinken aannemen wie weet wat er in zit,
Nee, laat me gewoon gaanIn haar ogen staan tranen en ze probeert een manier te verzinnen om weg te komen(OOC: hoe zit k vast?)
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Linwe di 30 dec - 1:18

Linwe en Armand zitten aan de rand van het dievenkamp.
Hij had haar omlaag getrokken achter wat struiken en vroeg wat ze nu moesten doen.
Ze kijkt hem aan, denkt na, twijfelt.


Jij bent de keizer, ik heb weinig ervaring met strategie.

Ooc; in andere topic hebben we nu jullie kamp weer bereikt,
Linwe
Linwe
Gravin

Aantal berichten : 574
Leeftijd : 35
Beroep : Dokter, Raadslid, Docente Geneeskunde
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Fabian di 30 dec - 13:48

Fabian reed redelijk ver van de keizer ook de stad uit achter hem aan.
Hij had grootste moeite om zijn paard te besturen en erop te blijven zitten.
Alleen in de verte kon hij de keizer nog zien, maar na een tijde verdween die ook voor hem, hij kon alleen nog proberen zijn sporen te volgen.

Na een tijde maakte de sporen een scherpe bocht en liep er een spoor van voeten weer terug langs.
Fabian zette eerst de bocht in, maar besloot daarna de voeten te volgen en stuurde snel terug.
Door deze snelle beweging verloor hij zijn evenwicht en viel van zijn paard.
Door zijn leven in de natuur wist hij de klap nog iets zachter te maken, maar die kwam toch nog hard aan.
Fabian viel hard op de grond, rolde nog een stukje door en bleef liggen.
Hij voelde overal pijn van de klap, maar probeerde toch zo snel mogelijk weer te gaan staan en verder te komen.
Alleen dat lukte hem niet echt aangezien hij nogal duizelig was en meteen weer omviel.
Hij bleef daarna nog een tijdje zitten om weer bij te komen.

Het leken wel uren te zijn die 5 minuten dat hij daar bleef zitten.
Hij stond op en keek eens goed rond: Zijn paard was nergens te bekennen en de voetsporen leken het bos in te lopen. Fabian verzette zich tegen de pijn en begon achter de voetsporen aan te strompelen...


OOC. Dit zal toch wel goed zijn xd
Fabian
Fabian

Aantal berichten : 79
Leeftijd : 29
Beroep : Lijfwacht
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Ramshield di 30 dec - 20:37

Achter hem reed Cheyen. Hij was blij dat ze niet zoveel moeite had om op het paard te rijden. Toen hij het voor het eerst deed had hij zijn arm gebroken. Bij die gedachte moest hij even lachen Cheyen, lukt het nog? vroeg hij toen hij even achterom keek. Naarmate hij dichterbij kwam zag hij iemand liggen. Snel reed hij ernaar toe. Het was Fabian! (o.O xD) Fabian, wat is er?! Hij keek naar sneewonden van gevechten. Dat was er niet, maar toch zag hij er niet gezond uit. Hij wachte op Fabian.

OOc: Hebbie leesbrilleke voor me Fabian, moet tochecht eens gaan lezen Laughing


Laatst aangepast door Ramshield op di 30 dec - 20:45; in totaal 1 keer bewerkt
Ramshield
Ramshield
Heraut

Aantal berichten : 1393
Beroep : Eigenaar van herberg het gelach
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue1 / 31 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Fabian di 30 dec - 20:49

Ah.

Fabian staat voorzichtig op.

Een paard werd onbestuurbaar...

Hij strompelde langs Ramshield.

Volg mij.
We moeten dit spoor volgen en dan komen we vanzelf aan.
Fabian
Fabian

Aantal berichten : 79
Leeftijd : 29
Beroep : Lijfwacht
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Cheyen di 30 dec - 20:57

Cheyen rijd op het paard, het kost haar weinig moeite. Af en toe heeft ze moeite te blijevn zitten..het is toch wel even je evenwicht zoeken. Maar verder lukt het makkelijk. ja het luktZegt Cheyen, ze blijft om zich heen kijken, de hele omgeving houd ze in de gate. Cheyen ziet fabian liggen, een glimlachje vormt op haar lippen. Hij was dan wel sneller maar zij reed beter paard. Haar ogen leken dat ook te zeggen. Straks zou fabian het zien? Ze verbergt haar lachje zo goed mogelijk. en het paard dan?vraagt ze maar ze besluti dan fabian te volgen. En ze rijd achter ram aan met ze mee. Constant houd ze het paard achter ram, dat is het makkelijkste volgen
Cheyen
Cheyen

Aantal berichten : 87
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 24-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Ramshield di 30 dec - 21:42

Ramshield volgde Fabian op een afstand. Hij hield even in zodat hij naast Cheyen liep. Cheyen, waarom glimlachte net toen Fabian op de grond lag?
Ramshield
Ramshield
Heraut

Aantal berichten : 1393
Beroep : Eigenaar van herberg het gelach
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue1 / 31 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Cheyen di 30 dec - 21:57

Cheyen ziet hoe Ram naast haar komt rijden. Hij houd haar dus nog steeds in de gaten. Bij zijn vraag kijkt ze lichtelijk geergerd. EN ze zwijgt. Ze vind het de moeite niet waard op deze vraag antwoord te geven.
Cheyen
Cheyen

Aantal berichten : 87
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 24-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Ramshield di 30 dec - 22:18

Ramshield zegt maar niks en gaat weer naar Fabian toe. Hij begint best wel een hekel aan d'r te krijgen soms. Fabian, hoe ver nog? vraagt hij
Ramshield
Ramshield
Heraut

Aantal berichten : 1393
Beroep : Eigenaar van herberg het gelach
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue1 / 31 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Armand Norwin wo 31 dec - 1:22

Armand Norwin aarzelt wat en knikt.

Ja, ik ken wel wat van strategie.
Maar dan bij grote legers.
Wij zijn nu slechts met 2 en zij met een stuk of 5 denk ik.

Zal ik langs de voorkant gaan en jij langs de achterkant?
Of sluipen we samen binnen langs de achterkant?
vraagt Armand Norwin twijfelend.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Gautran wo 31 dec - 1:30

ooc: Shivaya, je zit geboeid aan een bed vast.

Gautran kijkt met zijn lichtblauwe ogen naar Shivaya die kwaad naar hem kijkt.
Het is duidelijk dat ze angstig is..

Hij schrikt als ze zegt dat ze geen drank of eten moet hebben.


Nee, laat me gewoon gaan

Gautran kijkt Shivaya in haar ogen en antwoord op haar vraag.


Dat gaat niet. Ik zou je wel willen vrijlaten maar dat kan ik niet.
Anders kan je vader mij komen halen voor de rechtzaak.
En anders krijg ik problemen met de anderen.


Gautran zwijgt even, hij praat veel te veel.
Gautran ziet Shivaya's tranen en besluit haar nog wat moed in te spreken.


We gaan je niet vermoorden hoor, we hebben dat in ieder geval niet gepland.
Maximum wat slagen als je lastig doet, maar dat zal de andere wel doen.
Ik zal je niets doen..
belooft Gautran.
Gautran
Gautran

Aantal berichten : 250
Beroep : Priester
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Dark Hunter wo 31 dec - 2:01

Hunt stond nu al eventjes in de ingang van de plek waar de prinses geboeid was. Hij keek naar Gautran die zich bezig hield met de prinses.

Eerst laat je je compagnon haar ... Doen met haar wat hij maar wil en dan kom je zeggen dat je haar niets zal doen. Gautran, iets slechters dan dat heb ik nou nog nooit gehoord. En dan nog zo'n combinatie, ik zal je niets doen, maar ik ga je wel slaan. Ik snap niet waar je het vandaan haalt.

Als jullie mensen willen gijzelen en naar hier brengen, doe dat dan niet om hun moed in te spreken. Dat kun je ook wel zonder ze te ontvoeren. En een rechtzaak krijg je zowiezo wel als ze je eenmaal pakken.

Maar denk nou eens na.
Hunt stond achter Gautran en trok hem aan zijn schouder, zodat hij recht tegenover Hunt stond. Denk je nou werkelijk dat je minder kans maakt op een rechtzaak hierdoor, dan door je hier gewoon te verschuilen...

Dark Hunter

Aantal berichten : 194
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Linwe wo 31 dec - 13:05

Linwe haar hart bonst in de keel.
Ze hoort nu meerdere bromstemmen.
De dief die zij had ontmoet was niet meer enkel met zn hulpje.


Ik blijf liever samen. Je weet nooit wat ze met mij doen als ze mij alleen vinden.
Linwe
Linwe
Gravin

Aantal berichten : 574
Leeftijd : 35
Beroep : Dokter, Raadslid, Docente Geneeskunde
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Fabian wo 31 dec - 13:59

Fabian, met Ramshield en Cheyen nog achter zich, strompelt nog steeds achter de voetsporen aan als hij wat stemmen hoort.

Van jullie paarden af, bind ze vast, we komen langzaam in de beurt.

Zegt Fabian als hij zich snel even omdraait en daarna weer verder loopt.
Hij wacht niet totdat ze klaar zijn of kijkt niet wat ze doen achter hem, hij loopt gewoon verder en hoopt dat hij op het juiste pad is.
Fabian
Fabian

Aantal berichten : 79
Leeftijd : 29
Beroep : Lijfwacht
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  shivaya wo 31 dec - 15:55

Shivaya kijkt de man verbaasd aan. Er komt nog een man bij en ze wacht tot die klaar is met praten en begint dan met haar liefste glimlach. Haar bruine ogen maakt ze mooi en er vormt een lachje op haar mond. Als je me vrij laat he..kan je je voordoen als mijn redder. Dan zit je niet in de problemen..sterker nog..dan ben je een heldHaar blik is sluw, deze man is duidleijk het zwakste schakel.Nu moet ze hem alleen nog goed zien te gebruiken. Waarom loop je eerst met mijn zus te flirten om vervolgens dit te doen!Roept ze kwaad maar dan houd ze zich in. Ze zet de grote ogen weer op en doet alsof ze verschrikkelijke pijn heeftMijn polsen doen zooooon pijn van de boeien..waarom maak je me niet los..ik zal nie weglopen hoorZegt ze en ze kijkt de man zo lief als ze kan weer aan.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Gautran wo 31 dec - 17:16

Gautran aarzelt en kijkt voortdurend heen en weer.
Van Dark_Hunter kijkt hij weer naar Shivaya.

Als je me vrij laat he..kan je je voordoen als mijn redder.
Dan zit je niet in de problemen..sterker nog..dan ben je een held

Gautran denkt na, zal ze dat dan echt doen?
Maar als hij haar niet bevrijd zal hij misschien toch zowiezo gepakt worden.
Heeft dit wel kans op slagen? Misschien staat er al een heel leger voor de deur?


Waarom loop je eerst met mijn zus te flirten om vervolgens dit te doen!
Gautran zwijgt, hij kan beter niet antwoorden als hij geen probleem wil met Dark_Hunter.


Mijn polsen doen zooooon pijn van de boeien..waarom maak je me niet los..ik zal nie weglopen hoor zegt Shivaya.

Gautran kijkt met zijn lichtblauwe ogen naar Shivaya en kijkt dan naar Dark_Hunter.


Euh.. kunnen we ze niet even losmaken? Ze kan toch niets doen..
We zijn allebei zwaarbewapend..
Gautran
Gautran

Aantal berichten : 250
Beroep : Priester
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Armand Norwin wo 31 dec - 17:20

Ze zijn duidelijk met meerdere.. fluisterd Armand Norwin.
Maar ik hoor er maar twee.. dus als we van achteren binnen sluipen..
En dan overmeesteren we de leider van de twee, die gebruiken we dan als chantagemiddel.
Als hij Shivaya niet bevrijd dan doden we hem.
Natuurlijk gaan we dat niet doen, maar we moeten dreigend overkomen, dus je moet ook boos kijken enz.


legt Armand Norwin uit dan staat hij een beetje op en sluipt hij langs de muur naar de achterdeur.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  shivaya wo 31 dec - 17:32

Shivaya zet grote bruine ogen op naar de andere man. De man die wat minder zwak was.
Ze doe talsof ze extreem erge pijn heeft en wrijft haar polsen langs de boeien zodat er rode plekken ontstaan en zelfs bloed. Om het effect te versterken.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
De "criminelen" komen binnen met Shivaya Left_bar_bleue0 / 30 / 3De "criminelen" komen binnen met Shivaya Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

De "criminelen" komen binnen met Shivaya Empty Re: De "criminelen" komen binnen met Shivaya

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum