Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shivaya en Roran

2 plaatsers

Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Shivaya en Roran

Bericht  shivaya do 1 jan - 15:06

Shivaya stapt nu richting het paleis. Ze kijkt eens om zich heen of roran haar gevolgd heeft. En ze bereiken het paleis dan. Shivaya loopt door tot de salon en opent de grote salon deuren.Zo we zijn erZegt Shivaya en ze houd de deur voor Roran open. nadat deze er door is gekomen sluit ze de deur en de kou buiten.
Shivaya glimlacht en zet zich neer op een stoel
ga maar zitten hoor..wilt u wat drinken?Nu pas merkt Shivaya hoe hij aarzelt..waarschijnlijk over haar rang..stand hoe je het ook wil noemen. Dat is vrij begrijpelijk want in andere steden is het niet gebruikelijk dat je 's nachts door de prinses uitgenodigd word voor een kopje thee als het ware. Maar Shivaya houd niet van regels. Ze doet wat ze zelf wil. En wil graag mensen leren kennen. Dus ze heeft er geen problemen mee mensen, ookal zijn het boeren of wat dan ook, uit te nodigen.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran do 1 jan - 15:18

Roran die toch wel een beetje bang werd volgde Shivaya. Hij nam vluchtig alles in zich op toen ze naar het salon liepen. En Shivaya wist hier wel goed de weg. Toen ze bij het paleis waren, stond hij even stil, zijn ogen werden groot toen hij zag dat de vrouw binnenging. Even aarzelde hij, maar ging dan toch naar binnen. Hij had nog nooit zo'n prachtige spullen in zijn hele leven gezien, het was heel verleidelijk om alles eens aan te raken, maar hij hield zich in en volgde de vrouw nog. Ze passeerden een deur, hij keek er even naar en streelde over het hout, die deur was echt reusachtig en het hout zo glad. Als Shivaya hier binnenmag, moet ze wel van een hele hoge afkomst zijn.

Toen ze weer bij een reusachtige deur stopte Shivaya, Roran stond dan ook met een ruk stil. Te bang en verlegen om een woord te zeggen kijkt hij Shivaya aan. Toen ze de deur opendeed en openhield voor hem kon hij zijn verbaasdheid niet meer inhouden. Een vrouw van hoge afkomst die de deur voor hem openhoud, het is een rare stad, maar het bevalt hem wel. Hij gaat de salon binnen en weer puilen zijn ogen uit van verwondering.
Hij was nog nooit in een paleis geweest en moest zich inhouden om niet flauw te vallen van verwondering. Toen ze hem een stoel aanbood, ging hij er beleeft op gaan zitten.
wilt u wat drinken?

Roran aarzelde even.

Water graag.

Dan vroeg hij ook nog.

Mag ik vragen hoe hoog Uw afkomst is?

Bang dat hij dat misschien niet heeft mogen vragen begon hij weer te trillen.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya do 1 jan - 15:34

Shivaya voelde de angst van de man, maar ze trok zich er niets van aan dat zou het vast alleen maar erger maken. Toen ze ook het paleis binnen gingen merkte ze opnieuw de verbazing van de man, ook dit kon ze begrijpen. Ze liepen door het paleis heen en vanuit haar ooghoeken zag Shivaya hoe roran alles bekeek. Ach hij had het recht dat te doen. Erg veel last had ze er niet van. Bij de salon aangekomen merkte ze dat de verbazing NOG groter was geworden. Haar etiqette is ze zoals gewoonlijk hélémaal vergeten dus ze houd gewoon de deur open. Wat moet ze dan Razz

Water graag.dat waren de eerste woorden die ze van de man opving. Een glimlach verscheen en ze vroeg wat bediendes om water voor roran en thee voor zichzelf. De man stelt een vraag, ze ziet zijn angst en in haar ogen verschijnt een geruststellende blik. Hij hoeft niet bang te zijn. Ze doet hem geen kwaadhmm ik ben de dochter van de keizerZegt ze, er staat weinig trots in haar ogen. De hoge afkomst was voor haar slechts een last. Al had het ook voordelen. Dat moest ze niet vergeten. En ze was toch wel blij met hoe ze het nu hadEn uw afkomst?Vraagt ze dan aan Roran. En haar glimlach word lichtelijk uitdagend
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran do 1 jan - 15:43

Toen hij de geruststellende blik in de ogen van Shivaya zag werd hij weer kalmer. Tot nu toe heeft hij nog niets misdaan.
hmm ik ben de dochter van de keizer

Roran nam een slok water als hij het antwoord van de keizer hoort. Hij zette weer zijn glas op tafel en keek Shivaya aan. Toen werden zijn ogen nog groter, het drong nu tot hem door wat ze gezegd had. Hij glimlachte, leuke prinses, dan zou de keizer misschien ook zo leuk zijn.
En uw afkomst?

Even aarzelde hij, maar toen zag hij de uitdagende glimlach van Shivaya. Met een glimlach zei hij:

Mijn afkomst? Even dacht hij toch na, hij wist niet echt wat de afkomst van een boer was. Ik ben de leerjongen van een groenteboer. Hij glimlachte naar Shivaya. Hij voegde er nog aan toe. Maar wel bijna volleert.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya do 1 jan - 20:06

Shivaya neemt een slok thee en haar ogen glijden richting een schaal met koekjes.als je er een wil mag je pakken hoorZegt ze en ze begint zelf aan een lekker koekje..hmm heerlijk.
Dan richt ze haar blik weer op de man, en bestudeert zijn reactie. De man zet grote ogen op wat pretlichtjes in haar ogen doet verschijnen. Dan merkt ze ook dat hij glimlacht, gelukkig. Ze glimlacht terug.

Haar bruine ogen glijden de kamer door terwijl ze zich warmt aan het kopje thee en zachtjes erin blaast om het toch maar kouder te krijgen. Tot ze hoort hoe de man een antwoord zegt. Ze knikt
Groente is lekkerZegt ze met een vrolijke glimlach, het intresseerd haar niet wat iemand doet. Voor haar gaat het om karakter.
Het enige waar ze zich te goed voor voelt is mensen die niet met haar om willen gaan zonder dat ze haar kennen.

Shivaya neemt de man nogmaals in zich op terwijl ze een slokje van haar thee neemt. Na een korte stilte, maar voor haar niet onprettig begint ze weer met praten.
waar komt u vandaan, als ik vragen mag?Haar bruine ogen houd ze nieuwsgierig op de man gericht, ze mag hem wel.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran vr 2 jan - 13:59

Roran keek naar de koekjes, zo'n koekjes had hij nog nooit gezien, er zat chocolade in. Hij pakt er een van de schaal en kijk er even wantrouwend naar, dan steekt hij het koekje vlug in zijn mond, het is nog verrassend lekker! Niet meer zo beschaamd pakt hij nog een koekje en steekt het in zijn mond.

waar komt u vandaan, als ik vragen mag?


Roran heeft wel nog geleerd om niet met een mond vol te praten, dus slikt hij vlug de restjes van zijn koek in.
Ik kom uit een dorpje, genaamd Firnstayn. Klein dorpje, niet echt bekent, de keizer kent het wel vast. Het was gezellig.

Roran droomde even weg, en toen viel zijn blik weer op de koekjes, hij nam er weer een van en at het op.

Waarom is deze stad nog niet zo overbevolkt, het lijkt me een leuke stad.

Roran kijkt nog even rond en ziet prachtige schilderijen aan de muur hangen.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya vr 2 jan - 14:09

Tevreden merkt Shivaya hoe de man wat meer op zijn gemak raakt. En dat hij de koekjes ook lekker vind. Ook zij pakt nog een koekje en ze eet hem op terwijl ze aandachtig luistert naar de woorden van de man. Haar ogen houd ze ook op de man gericht, waardoor ze ook echt geintresseerd over komt. En als bevestiging dat ze luistert.

Ik kom uit een dorpje, genaamd Firnstayn. Klein dorpje, niet echt bekent, de keizer kent het wel vast. Het was gezellig.


Langzaam knikt Shivaya maar de naam komt haar niet bekend voor. Ze slikt het laatste restje koek door en opent haar lege mond dan weer om iets te zeggen.


Waarom kent de keizer het dorp? Vraagt ze en haar ogen richt ze nog nieuwsgieriger dan eerst op de ogen van de man. Hij wist meer dan ze dacht. Kende hij haar vader? Haar hand streek haar haren uit haar mooie bruine ogen en ze wacht tot de man antwoord geeft.

Waarom is deze stad nog niet zo overbevolkt, het lijkt me een leuke stad.Shivaya glimlachtHet is een leuke stad, maar hij bestaat nog niet zo lang. Weinig mensen hebben er van gehoord of kunnen het vinden. En af en toe vertrekken enkele.Antwoord Shivaya, bij de laatste zin staan haar ogen even triest. Ze vind het niet fijn als er mensen weg gaan. Maar zo snel als het gekomen is gaat die trieste blik ook weg en er komt weer een vrolijke blik in de ogen.Hoe lang blijft u hier dan?
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran vr 2 jan - 20:03

Waarom kent de keizer het dorp?

Roran keek een beetje neergeslagen, die vraag verwachte hij niet. Hij dacht even na.

Omdat de keizer, de dorpjes van het land toch moet kennen?

Roran pakte nog een koekje en keek Shivaya aan, ze was wel knap. Hij slikte het koekje in en luisterde naar wat ze zegde.

Het is een leuke stad, maar hij bestaat nog niet zo lang. Weinig mensen hebben er van gehoord of kunnen het vinden. En af en toe vertrekken enkele.

Oh, dat is jammer.

Roran ziet dat Shivaya even triest keek. En dan vroeg ze

Hoe lang blijft u hier dan?

Weet ik niet, misschien blijf ik hier wonen als het mij bevalt, of anders trek ik terug naar het ouderlijk huis.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya vr 2 jan - 20:15

Shivayas ogen merken de neergeslagen blik van Roran op. Even richt ze haar ogen bezorgd op hem. Dan luistert ze naar wat hij zegt. ohja, natuurlijk. Is dat een dorp in dit land?Vraagt Shivaya, ze bloost wat. Wat stom. Dat had ze toch kunnen weten? Haar blik word wat verlegen en glijd de hele kamer rond maar steeds even richting roran. Als afleiding pakt ze snel een koekje en eet er van, ze ziet dat roran dat voorbeeld ook volgt. En glimlacht eventjes. Nog steeds wel blozend.

Weet ik niet, misschien blijf ik hier wonen als het mij bevalt, of anders trek ik terug naar het ouderlijk huis.
Shivaya knikt. Stiekem hoopt Shivaya dat roran blijft, ze wil hem graag beter leren kennen.
wat denk je tot nu toe dan?Vraagt ze, haar ogen richt ze weer op die van roran, er staat een vragende blik in. Ze hoopt dat hij hier wil blijven wonen. Maar dat zegt ze hem niet, want dat durft ze niet.

Terwijl ze wacht neemt Shivaya nog een slok van haar thee. Een bediende komt aan lopen en vult de schaal koekjes weer.
dankjeZegt shivaya tegen de vrouw, waarom ze dat zegt weet ze niet. Heeft ze gewoon even behoefte aan. Haar blik glijd rond en blijft hangen bij een schilderij, die was van haar moeder gemaakt. Er is ook een waar zij en snoes als klein kind spelen. Best schattig eigenlijk. Beide met de donkere haren. Met het beeld van dat schilderij nog in haar gedachten richt ze haar blik weer op roran.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran vr 2 jan - 20:33

ohja, natuurlijk. Is dat een dorp in dit land?

Roran krijgt een brede grijns op zijn gezicht. Hij pakt nog een koekje en zegt dan:

Natuurlijk is dat een dorp in het land, anders zou ik niet te voet zijn gaan reizen.

Hij zag dat Shivaya begon te blozen, nu begon hij stil te lachen.

Dat is niets om je voor te schamen, velen weten niet dat dat Firnstayn bestaat.

Plots realiseert hij weer dat hij nog water heeft staan en neemt er een grote slok van. Door zijn gulzigheid verslikt hij zich en probeert hij zich in te houden om te hoesten. Als Shivaya naar iets achter hem keek, volgde hij haar blik en nam ook de gelegenheid om lichtjes beginnen te hijgen. Als hij klaar is antwoord hij dan op de vraag.

Het bevalt me hier heel erg, ookal heb ik alleen nog maar het salon van het palies gezien en de knappe prinses.

Hij hoopte dat het niet ging gebeuren maar toch werd hij bloedrood
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya vr 2 jan - 20:49

ahzo..het kon natuurlijk ook dat je heel erg van wandelen houd he
Zegt shivaya en een glimlachje verschijnthou je van wandelen?Vraagt ze er dan uitdagend achteraan. Ze merkt hoe hij het grappig vind dat ze bloost, wat haar nog iets roder maakt. Ach wat maakt het ook uit.

Als roran begint te hoesten kijkt ze hem bezorgd aan. Even overweegt ze op te staan. Om te helpen al weet ze niet hoe. Maar dan merkt ze hoe hij zichzelf al onder controle krijgt
gezondheidZegt ze, ze weetn iet precies meer wat je dan moet zeggen. Dat zal het wel zijn.

Het bevalt me hier heel erg, ookal heb ik alleen nog maar het salon van het palies gezien en de knappe prinses.Shivaya bloost als hij dit zegt maar merkt dat ook hij rood word. Een glimlach verschijnt en ze kijkt roran aan.
Knappe?Zegt ze lichtelijk uitdagend en ze wacht niet op antwoord maar vervolgt gelijkik wil je wel een rondleiding geven
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran vr 2 jan - 21:07

hou je van wandelen?

Antwoord, dat hij graag wandelt in de bergen, en stelt zich dan een Shivaya voor die in de bergen is aan het wandelen met haar rokken.

Knappe? Ik wil wel een rondleiding geven

Roran antwoorde eerst nog op het eerste wat ze vroeg.

Natuurlijk ben je knap. Weet je, ik heb gehoord dat prinsessen de mooiste vrouwen van het land zijn, en het is waar.

Maar dat pakte verkeerd uit en hij werd zo rood dat maar mogelijk was.

Let maar niet op mijn rode huid.

Voegde hij er beschaamd aan.

Ik zou graag een rondleiding willen.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya za 3 jan - 1:46

Shivaya glimlacht bij zijn antwoord. Zij is gek op wandelen. Ze loopt eigenlijk altijd wel ergens op. Dan duikt ze op, dan is ze weer weg.
Natuurlijk ben je knap. Weet je, ik heb gehoord dat prinsessen de mooiste vrouwen van het land zijn, en het is waar. Er verschijnt weer eens een blosje op haar wang. Haar ogen richt ze op de man, wat is hij lief. Maar ze zegt niets. Even kijkt ze zo dan neemt ze als afleiding nog snel een koekje.

Tevreden op het koekje kouwend merkt ze op hoe Roran ook rood is geworden, dit was haar eerst niet opgevallen. Haar blik richtte ze op de man zijn ogen neit de rest. Als hij zegt dat ze er niet op moet letten knikt en glimlacht ze
En let jij maar niet op mijn rode wangenZegt ze met een grote glimlach.


oke is goed..waarlangs..het paleis of het gebied buiten de stad of juist in de stad?Vragend richt ze haar bruine ogen weer op de man. Een kleine glimlach verschijnt weer op haar lippen. En haar ogen lachen hierbij toch wel wat mee. Ze neemt nog een slok van haar thee en die is nu op. Terwijl ze op het antwoord van de man wacht. Alles hier kent ze op haar duimpje, ze woont hier al haar hele leven. Dus elke rondleiding is mogelijk. Al zijn er delen van het bos of ergens anders buiten de stad waar ze nooit is gekomen...
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran za 3 jan - 20:32

Roran pakte nog een koekje en zag dat de schaal weer leeg is. Moeten dan ook niet zo'n lekkere koekjes leggen.

oke is goed..waarlangs..het paleis of het gebied buiten de stad of juist in de stad?


Ik wil binnen de stad verkennen

Waarom zou hij de behoefte hebben om buiten de stad te gaan, hij kwam voor de stad.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya zo 4 jan - 13:18

Shivaya knikt en staat opVolgt u mij dan maarZegt ze en ze ziet hoe een bediende aan komt lopen met een lekkere warme mantel voor haar. Deze trekt ze aan. Nu is ze er klaar voor. Een glimlachje verschijnt weer op haar lippen terwijl ze omkijkt naar roran. Ze wacht tot hij ook mee gaat.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran zo 4 jan - 13:40

Roran staat ook op, trekt zijn mantel terug aan en volgt Shivaya, dit is zijn beste dag ooit. Hij is in het paleis van de keizer, hij is zeker bij de mooiste vrouw dat hij ooit gezien heeft en die haar uitnodigde in haar salon, hij heeft van de lekkerste koekjes gegeten, en nu leid een prinses hem rond in de stad.Zijn vreugde straalde van hem af. Toen hij naast Shivaya stond vroeg hij

Naar waar gaan we?
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya zo 4 jan - 14:24

Shivaya merkt hoe Roran straalt. Haar ogen richt ze op hem en ze glimlacht. Die vrolijkheid maakth aar vrolijk. Al vraagt ze zich af waarom hij zo straalt. Ook zij kijkt vrolijk, ze heeft een knappe en aardige man ontmoet. En lekker veel koekjes gegeten. Bij zijn vraag staat haar blik even lichtelijk nadenkend.
Ehm..wat wil je allemaal zien? in ieder geval moet je het plein zien!Zegt ze en ze richt haar bruine ogen weer op de man. Terwijl ze vragend op zijn antwoord wachtte
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran zo 4 jan - 18:57

Ehm..wat wil je allemaal zien? in ieder geval moet je het plein zien!

Roran dacht even na, er zijn hier zoveel dingen die er niet in Firnstayn waren, dus hij wou alles zien. Maar dat was veel, hij ging het dan beperken.

Ehm... ik wel de kathedraal, stadshuis, de gevangenis, de barakken ook, de winkelstraat, maar omdat de stad nog in groei is denk ik wel dat er nog vele dingen niet zullen staan dat ik wil zien.

Roran dacht even aan een plek waar hij toen hij jong was altijd naar toe ging.

Hebben jullie rond de stad een mini-waterval die uit de rotsen komt en in een vijver terechtkomt?

Roran zag dat er weer een bediende kwam met koekjes, vlug pakte hij een koekje van de schaal, voor dat de bediende weer weg ging, toen ze zag dat ze rechtstonden om te vertrekken. Maar toen vroeg Roran aarzelend
Gaan we te voet, of te paard?
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya zo 4 jan - 20:00

Ehm... ik wel de kathedraal, stadshuis, de gevangenis, de barakken ook, de winkelstraat, maar omdat de stad nog in groei is denk ik wel dat er nog vele dingen niet zullen staan dat ik wil zien.
Shivaya knikt. Goede keuze moet ze toegeven. De kathedraal is erg mooi om te zien. En in de winkelstraat zijn leuke winkels! De kathedraal staat op het plein en dat is dus weer 2 in 1
oke goede keuzeZegt ze tegen hem. Hebben jullie rond de stad een mini-waterval die uit de rotsen komt en in een vijver terechtkomt?Shivaya denkt even na, buiten de stad is wel iets wat aan de beschrijving voldoetIn het bos bedoel je? Ik ken een meertje buiten het bos en dat klinkt wel zoals jij het zegtZegt ze en haar ogen richten zich op zijn ogen. Op zoek naar bevestiging. Ogen zijn de spiegel van de ziel, vaak ziet ze aan de ogen het antwoord al voor het er gaat komen.

Ze ziet hoe Roran een koekje pakt. Plagend zegt ze
lekker heEen plagende glimlach vormt en ze loopt alvast met Roran naaar de uitgang van het paleis. Ze komen op een gang vol met mooie schilderijen. Ook een enkele van haar. Bij zijn vraag kijkt ze om naar hemwat wil jij t liefst?Vraagt ze, haar maakt het niet uit. Ze zadelt taran met plezier , en evt ook een paard voor die jongen.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran zo 4 jan - 20:30

oke goede keuze

Roran moet grinikken, alsof hij bij de slager een goede keuze van vlees heeft genomen.

In het bos bedoel je? Ik ken een meertje buiten het bos en dat klinkt wel zoals jij het zegtZegt


Hij glimlachte, als hij tijd zou hebben, zou hij daar zeker eens naar toen gaan.

wat wil jij t liefst?

Met het paard.

Eigenlijk kan Roran niet paardrijden, maar hij heeft ook helemaal geen zin om te voet te gaan.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya zo 4 jan - 23:37

Shivaya knikt, ze is haar angst voor paarden helemaal vergeten. De angst die ze opliep sinds het ongeluk op spetter. Heb je een eigen paard of wil je op een van de stal?Vraagt ze met een grote glimlach. Langzaam voelt ze de angst weer op komen. Haar gezicht word iets bleker en haar gezichts uitdrukking zenuwachtig
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran ma 5 jan - 9:47

Heb je een eigen paard of wil je op een van de stal?

Roran kijkt een beetje onzeker, de eerste keer dat hij echt gaat paardrijden. Hij heeft al eens op een paard gezeten, maar niet voor zo lang.

Ehm, nee, ik heb geen paard, dus uit de stal.

Roran kijkt dan glimlachend naar Shivaya, maar zijn gezichtsuitdrukking word bezorgd als hij ziet dat Shivaya bleker en zenuwachtiger kijkt.

Wat is er? Als je niet wilt kunnen we ook te voet gaan. Het is niet zo erg voor mij.

Hij ging dichter bij Shivaya staan, en wreef over haar rug. Maar toen werd hij weer onzeker, werd bloedrood en ging weer een eindje van Shivaya staan. Hij mompelde

Sorry
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya ma 5 jan - 17:07

Shivaya knikt als hij een paard uit de stal kiest, in haar hoofd probeert ze al een lief paard uit te zoeken. Spetter zou kunnen, al was anouk ook lief en rustig. Chelsea was ook heel lief, maar wel wat sneller.
Haar gezicht staat nog steeds zenuwachtig en ze merkt hoe de blik van roran bezorgd word.

Wat is er? Als je niet wilt kunnen we ook te voet gaan. Het is niet zo erg voor mij.
Even aarzelt Shivaya maar dan zegt ze
Njah, ik ben vlak voor mijn ontvoering van het paard afgevallen. En het scheelde niet veel of ik was mijn arm kwijt. Maar na een val moet je gelijk weer op het paard stappen. Ik wil toch het liefst te paardZegt ze, dat laatste klinkt krachtiger dan ze eigenlijk bedoelt. En is ook deels om zichzelf toe te spreken. Ze voelt hoe roran dichterbij komt, wat ze niet onaangenaam vind. En voelt hoe zijn hand over haar rug gaat. Wat ze toen voelde kon ze niet begrijpen maar het zorgde dat de zorgen verdwenen en er verscheen een glimlach op haar lippen. Ze weet niets te zeggen maar ziet hoe Roran rood is geworden. Even blijft ze zo glimlachend staan en dan zegt ze weerzullen we dan naar de stallen gaan? wat voor soort paard wil je?Voegt ze er aan toe en ze begint alvast richting de stallen te lopen. Inmiddels buiten ht paleis
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Roran ma 5 jan - 19:14

Njah, ik ben vlak voor mijn ontvoering van het paard afgevallen. En het scheelde niet veel of ik was mijn arm kwijt. Maar na een val moet je gelijk weer op het paard stappen. Ik wil toch het liefst te paard

Daar heb je gelijk in, angsten verpesten alleen maar het leven.

Roran had een glimlach op zijn gezicht die in schokjes verdween toen langzaam door drong wat ze gezegd had. Ontvoering! Hij wou net er iets over vragen toen Shivaya weer iets vroeg

zullen we dan naar de stallen gaan? wat voor soort paard wil je?

Terwijl ze dat zei liep ze al het paleis uit. Vlug zette hij een sprintje op tot hij naast haar liep en antwoorde dan

Elk paard is goed voor mij, zolang hij niet kreupel is.

Hij durfde eigenlijk niet toe te geven dat hij niets over paarden wist. Hij zou later nog iets over die ontvoering vragen, misschien lag het nu nog te vers in het geheugen.

ooc: gaat dit verder bij de stallen?
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  shivaya ma 5 jan - 19:16

OOC: ja is goed;)
ik maak wel
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya en Roran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya en Roran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya en Roran Empty Re: Shivaya en Roran

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum