Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

2 plaatsers

Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Falwin di 6 jan - 11:41

Met de medicijnen in haar rugzak voelde ze zich weer wat beter. Ze wist dat het allemaal goed zou gaan komen nu met haar moeder. Zelf wist ze ongeloofelijk veel van kruidengeneeskunde en dergelijke maar voor wat haar moeder was getroffen: Zware keel onsteking. Had ze medicijnen voor nodig uit de stad. 2 zware weken heeft ze gereisd door de ijskoude wind en sneeuw. Heeft struikrovers afgeweerd en gevlucht voor groepen hongerige wolven. Maar nu moest ze die zware reis weer helemaal in haar eentje teruglopen. Hoestend loopt ze onder de stadspoort door en zegt de poortwachter die haar in het begin had geholpen een prettige dag verder en bedankt hem voor alle hulp. Dan loopt ze verder richting het bos

Nu maar hopen dat het wat sneller gaat dan de heenweg... en dat alles nog goed is met moeder.

Door de sneeuw waren alle wegen vanaf de berg dichtgesneeuwd daardoor moest Falwin allerlei omwegen nemen en had het haar minstens anderhalve week extra gekost om naar de stad te geraken.
Falwin
Falwin

Aantal berichten : 23
Waarschuwingen :
Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Left_bar_bleue0 / 30 / 3Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Right_bar_bleue

Registration date : 02-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Re: Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Firenze wo 7 jan - 15:10

Firenze rijdt op zijn paard Saber. Hij maakt een tochtje, zodat zijn paard de benen kan strekken.
Hij ziet een vrouw uit de poort komen, met een rugzak en hoestend.
Ze lijkt een hoop met zich mee te dragen. Niet alleen in de rugzak, maar ook emotioneel.
Firenze laat zijn paard met een drafje naar hij toe rijden.
Vlak voor haar houdt hij halt.


Goedendag, vrouwe, u kijkt bedrukt, is er iets aan de hand?
Firenze
Firenze

Aantal berichten : 396
Leeftijd : 33
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Left_bar_bleue0 / 30 / 3Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Right_bar_bleue

Registration date : 06-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Re: Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Falwin do 8 jan - 18:03

Falwin schrikt op uit haar vermoeiende gedachten en ziet opeens een knappe man naast haar komen rijden op een prachtig paard. Ze bloost even en schraapt haar keel. Zo poeslief als ze kan zegt ze

Goedendag beste man, de reden dat ik bedrukt kijk is mijn eigen zaak. Het is niet dat ik u niet vertrouw maar meer dat ik mijn geheimen en persoonlijke zaken liever niet met andere mensen deel snapt u?

Ondertussen sloft ze voort richting de bergen.. waar haar zieke moeder op haar wacht
Falwin
Falwin

Aantal berichten : 23
Waarschuwingen :
Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Left_bar_bleue0 / 30 / 3Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Right_bar_bleue

Registration date : 02-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Re: Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Firenze do 8 jan - 18:18

Firenze stijgt af. Hij maakt een buiging voor de vrouwe.
Dat is uw goed recht, vrouwe, ik voel me niet beledigd. Het spijt me dat ik ernaar vroeg.
Excuseer me alvast als het volgende wat ik u voorstel ongepast is, maar het lijkt erop dat u een lange reis gaat maken.
Staat u mij toe een halve dag te brengen met het paard. Dan bent u een heel eind opgeschoten. En ik ben dan weer optijd terug voor de poorten sluiten.

Firenze kijkt afwachtend naar de vrouwe, dan bedenkt hij zich dat hij haar nog niet verteld wie hij is.Oh, pardon, vrouwe, mijn naam is Firenze.Hij maakt nogmaals een buiging en wacht dan op haar antwoord.
Firenze
Firenze

Aantal berichten : 396
Leeftijd : 33
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Left_bar_bleue0 / 30 / 3Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Right_bar_bleue

Registration date : 06-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Re: Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Falwin wo 21 jan - 23:10

Ze kijkt de heer even doordringend aan. Betwijfelend of ze dit heerlijke aanbond wel moet aannemen... in deze tijden kun je maar weinig mensen vertrouwen. Dan voelt ze haar voeten schrijnen van de pijn... van de pijn die ze weer gaat voelen van die lange reis. Ze gaat liever achter op het mooie paard zitten bij de knappe man ^^

Dat zou mij een grote deugd zijn meneer. ^^ Dank u wel

Mompelt ze als ze bij hem achterop klimt
Falwin
Falwin

Aantal berichten : 23
Waarschuwingen :
Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Left_bar_bleue0 / 30 / 3Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Right_bar_bleue

Registration date : 02-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Re: Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Firenze vr 23 jan - 17:46

ooc; mijn excuses voor de late reactie, mij viel nu pas op dat er was gereageerd.

De vrouwe kijkt hem even doordringend aan. Ze lijkt moeite te hebben met de beslissing.
Maar dan uiteindelijk maakt ze toch een keuze. Firenze schenkt haar een warme glimlacht.
Wanneer de vrouwe bij hem achterop zit, laat hij het paard eerst rustig stappen.


Houdt u zich goed vast? Dan laat ik Saber galopperen.
En u moet me wel zeggen wel richting ik op moet rijden, natuurlijk.
Dus als we verkeerd gaan, of te snel, dan geeft u maar een seintje.
Zit u comfortabel?
Firenze
Firenze

Aantal berichten : 396
Leeftijd : 33
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Left_bar_bleue0 / 30 / 3Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Right_bar_bleue

Registration date : 06-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Re: Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Falwin vr 23 jan - 22:59

ooc. kneem aan dat ik achterop zit Wink?
Falwin begint te blozen als het paard in gallop verdergaat. Ze hobbelt op het zadel heen en weer... ze hefet nooit echt aanleg gehad voor paardrijden. De reden dat ze begint te blozen is dat ze tegen Firenze aanschuift door het gehobbel met haar borsten tegen hem aan drukt

*kuch* ik zit nogal ongemakkelijk eigenlijk.... als je voelt wat ik bedoel
Falwin
Falwin

Aantal berichten : 23
Waarschuwingen :
Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Left_bar_bleue0 / 30 / 3Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Right_bar_bleue

Registration date : 02-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Re: Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Firenze za 24 jan - 17:03

ooc; ja je klom achterop

Firenze voelt dat Falwin steeds dichter tegen hem aan komt te zitten.
*kuch* ik zit nogal ongemakkelijk eigenlijk.... als je voelt wat ik bedoel.
Firenze laat zijn paard halt houden.
Hij draait zich een beetje om.


Wil je liever voor me?

Zonder op antwoord te wachten stijgt hij even van zijn paard af.
En als Falwin wat naar voren is geschoven gaat hij achter haar zitten.
Wel slaat hij zijn armen rond haar om zo de teugels te kunnen houden.


Zo beter?
Firenze
Firenze

Aantal berichten : 396
Leeftijd : 33
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Left_bar_bleue0 / 30 / 3Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Right_bar_bleue

Registration date : 06-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Re: Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Falwin ma 26 jan - 11:05

Ze kijkt glimlachend achterom en kijkt met sprankelende ogen Firenze aan. Ze schuift even met haar veel te dikke kont wat heen en weer tot ze comfortabel in het zadel zit. Ze voelt de stevige arm van Firenze om haar middel en ze slaakt even een zuchtje van opluchting.

Dank u nogmaals dat u mij dat eindje wil brengen... Zeg eens wat deed u eigenlijk hier in de buurt?
Falwin
Falwin

Aantal berichten : 23
Waarschuwingen :
Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Left_bar_bleue0 / 30 / 3Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Right_bar_bleue

Registration date : 02-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Re: Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Firenze ma 26 jan - 17:37

Firenze glimlacht vriendelijk als Falwin achterom kijkt.
Dank u nogmaals dat u mij dat eindje wil brengen... Zeg eens wat deed u eigenlijk hier in de buurt?
Firenze grinnikt.

Ik wil voorkomen dat Saber te dik wordt. Dus ik wilde een eind uit rijden gaan.
En toen zag ik u. En nu heeft mijn dag uit rijden een doel gekregen.
In de richting waarheen wilt u dat ik u breng?
Firenze
Firenze

Aantal berichten : 396
Leeftijd : 33
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Left_bar_bleue0 / 30 / 3Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Right_bar_bleue

Registration date : 06-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Falwin's reis terug naar haar zieke moeder Empty Re: Falwin's reis terug naar haar zieke moeder

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum