Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Actie: een nieuw doelwit

2 plaatsers

Ga naar beneden

Actie: een nieuw doelwit Empty Actie: een nieuw doelwit

Bericht  Dark Hunter za 10 jan - 3:06

Hunt lag rustig in zijn tent op zijn bed naar de bovenkant te staren. Hij was aan het denken, aan het fantaseren, aan het herinneren, hij was aan het genieten van de rust en stilte om zich heen.

De palissade rond het kamp was sinds kort afgewerkt, er was nu nog maar één poort waar je door moest om in het kamp te geraken. Mannen liepen voortdurend in groepen van 2 rond de palissade. Binnen de 5 minuten zou heel het kamp in rep en roer staan indien iemand zou proberen aan te vallen. Dus er was niet veel denkwerk meer aan.

Hunt ademde rustig in en uit, telkens de lucht iets langer binnenhoudend dan normaal. Het was rustgevend en het hielp bij het denken. De rust werd abrupt verstoord door een persoon die zijn tent kwam binnen gewandeld. Hij knielde voor Hunt, die ondertussen was gaan recht zitten op zijn bed, gaf hem een briefje en ging terug weg, zonder een woord te zeggen of Hunt de kans te geven zelf iets te zeggen.

Hunt opende het briefje dat de man hem had gegeven, hij las het rustig door en een glimlach speelde om zijn mond, het was goed nieuws, interessant nieuws. Eindelijk zou er nog eens iets gebeuren.

Hij stond recht en liep naar de tentingang. Hij stak zijn hoofd buiten en zei tegen de wachter voor zijn tent.
Ga Jarl halen! Hierop vertrok de wachter. Hunt ging terug naar binnen en rolde een kaart open, met daarop Almarik, met hun grond en alle gebouwen van de stad grondig geschetst.

Hij rolde nog een kaart open, ernaast, een gedetailleerde plattegrond van een gebouw, dat Hunt ondertussen maar al te goed kende. Hij bekeek de kaart eens en vroeg zich af waar hij zou moeten zijn, hoeveel man hij zou nodig hebben om alles tot een goed einde te brengen. Terug op de plattegrond van Almarik, hoe geraakte hij het snelst hier terug vanaf dat gebouw. Verdwijnen in de massa? Te paard vluchten?

Hij pakte het briefje er terug bij. Er stond belangrijke extra informatie op die voor hem ook van belang is als hij wilt doen wat hij wilt doen. Hij denkt na en bekijkt de plattegrond van Almarik eens goed. Hij tekent met een veer enkele plekken aan op de kaart en trok een cirkel om het gebouw waar hij moest zijn. Hij bleef de kaarten verder bestuderen en hij smeedde een plan, terwijl men Jarl was gaan halen voor hem.

Dark Hunter

Aantal berichten : 194
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Actie: een nieuw doelwit Left_bar_bleue0 / 30 / 3Actie: een nieuw doelwit Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: een nieuw doelwit Empty Re: Actie: een nieuw doelwit

Bericht  Jarl za 10 jan - 11:38

Jarl had een tent aan de buitenzijde van het kamp. Ook bij hem staan er 2 wachten voor de deur dat stelde hem gerust. De tijden van onrust waren voorbij hunt had een eigen land nu welliswaar niet groot maartoch.

Als een wachter zijn tent binnenkomt heeft jarl het eerst niet door pas als hij aan zijn mouw trekt draait hij zich om en duwt een dolk tegen de keel van zijn wekker als hij de wachter herkent dan verondschuldigt hij zich.
waarom heb je me gewekt? vraag jarl nors.

Uit de uitleg van de wachter maakt hij uit dat hunt hem dringend wil spreken. Vlug trekt hij een broek en zijn schonen aan en loopt naar hunt zijn tent. Bij de ingang blijft hij staan om zich voor te stellen.
U had mij nodig hunt.
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
Actie: een nieuw doelwit Left_bar_bleue0 / 30 / 3Actie: een nieuw doelwit Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: een nieuw doelwit Empty Re: Actie: een nieuw doelwit

Bericht  Dark Hunter za 10 jan - 16:21

Hunt keek op van zijn kaarten toen Jarl binnenkwam, hij knikte en wenkte hem naar de tafel. Goed dat je er bent, bekijk dit briefje eens. Hunt wachtte tot Jarl het briefje gelezen had, daarna ging hij verder met zijn uitleg, terwijl hij op de kaart wees.

Kijk, daar zitten onze problemen, we zouden daar moeten geraken. Hunt wees naar de omcirkelde plek, dan terug naar de aangekruiste plekken. Maar helaas zitten deze jongens ons in de weg. Ze zijn niet al te makkelijk te herkennen, maar we moeten toch een manier vinden om ons van hun te ontdoen, anders blokkeren ze onze route heen en terug en ik wil niet teveel risico lopen als het niet nodig is.

Hunt ging naar de plattegrond, hij toonde een route daarop. Deze route wil ik volgen, maar dan moet de weg vrij zijn. Heen is geen probleem, ik los het wel op en als we het stil doen geraken we zonder problemen via de vrijgemaakte weg terug, maar het is de ontsnapping die me zorgen baart.

Hunt wees terug naar de andere kaart van Almarik. Ik wil dat jij die personen allemaal, tegelijk, uit de weg ruimt, terwijl ik bezig ben met het andere deel van het plan, want anders weten ze het al op voorhand, het moet een verrassing blijven snap je? Zodra ik het teken geef, vertrek ik en dan doe jij wat je moet doen, gaat dat lukken?

Dark Hunter

Aantal berichten : 194
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Actie: een nieuw doelwit Left_bar_bleue0 / 30 / 3Actie: een nieuw doelwit Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: een nieuw doelwit Empty Re: Actie: een nieuw doelwit

Bericht  Jarl zo 11 jan - 13:59

Ik wil dat jij die personen allemaal, tegelijk, uit de weg ruimt, terwijl ik bezig ben met het andere deel van het plan, want anders weten ze het al op voorhand, het moet een verrassing blijven snap je? Zodra ik het teken geef, vertrek ik en dan doe jij wat je moet doen, gaat dat lukken?

Jarl leest het briefje bekijkt de kaarten en beseft dat er veel mis kan gaan in dit plan en alles juist getimed moet zijn.
Als ik het goed begrijp zijn het zo'n 10 tal mensen dat ik moet uitschakelen. Op zich moet dat lukken met mijn krijgers maar die blijven nog 2 dagen weg
Denk je dat dit plan niet te gevaarlijk is? Inbreken op die plek.

occ: ik heb een groep vikingen onder mijn bevel en die komen nu het kamp versterken (15 man)
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
Actie: een nieuw doelwit Left_bar_bleue0 / 30 / 3Actie: een nieuw doelwit Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: een nieuw doelwit Empty Re: Actie: een nieuw doelwit

Bericht  Dark Hunter zo 11 jan - 14:56

Hunt kijkt Jarl aan. Meer dan inbreken mijn beste, maar veel maakt het niet uit, iets in het huis zal door ons uit het huis gehaald worden.

Maar goed, als jij zegt dat het lukt met jou krijgers, dan wachten we nog twee dagen op jou krijgers. Waarom moeten die er eigenlijk ook zo lang om doen? Kunnen die niet wat sneller?

Dark Hunter

Aantal berichten : 194
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Actie: een nieuw doelwit Left_bar_bleue0 / 30 / 3Actie: een nieuw doelwit Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: een nieuw doelwit Empty Re: Actie: een nieuw doelwit

Bericht  Jarl zo 11 jan - 15:19

Maar goed, als jij zegt dat het lukt met jou krijgers, dan wachten we nog twee dagen op jou krijgers. Waarom moeten die er eigenlijk ook zo lang om doen? Kunnen die niet wat sneller?
Als we paarden voor ze hebben konden ze hier vanaond zijn maar ik heb jammer genoeg geen paarden voor mijn manschappen.
Jarl kijkt bedenkelijk ofdat er soms niet ergens paarden stonden die hij kon stelen voor zijn manschappen
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
Actie: een nieuw doelwit Left_bar_bleue0 / 30 / 3Actie: een nieuw doelwit Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: een nieuw doelwit Empty Re: Actie: een nieuw doelwit

Bericht  Dark Hunter zo 11 jan - 15:33

Maar ga dan toch gewoon naar de stallen en neem er zoveel mee als je wilt. Maar zorg dat je niet gepakt wordt, ik kan geen man missen.

Dark Hunter

Aantal berichten : 194
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Actie: een nieuw doelwit Left_bar_bleue0 / 30 / 3Actie: een nieuw doelwit Right_bar_bleue

Registration date : 23-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: een nieuw doelwit Empty Re: Actie: een nieuw doelwit

Bericht  Jarl zo 11 jan - 16:10

Maar ga dan toch gewoon naar de stallen en neem er zoveel mee als je wilt. Maar zorg dat je niet gepakt wordt, ik kan geen man missen. oké hunter
Jarl loopt naar de stallen en neemt 2 wachter mee. Daar aangekomen zadeld jarl de paarden bind de leidsels aaneen zodat ze niet wegkunnen [i]ook neemt hij koorden mee en mantels want het ging zeker regenen. Met een luid gedaver rijdt hij het kamp uit op zoek naar zijn krijgers

Als het begint te schemeren begint het te druppelen en komt hij bij het kamp van zijn krijgers ze zien er moe uit maar schieten direct recht als ze jarl met paarden zien aankomen. Iedereen kiest een paard de bagage word overgeladen op de 4 overige paarden. Jarl ziet dat zijn bevelen worden uitgevoerd en helpt zijn mannen. Is de drakar verstopt vraagt hij aan zijn mannen? Hij krijgt een bevestigend antwoord. Na een halfuur zijn ze klaar om te vertrekken en rijden ze naar het kamp.

Rond middernacht komt een opeens een groep ruiters aan in het kamp. Ze geraken zonder problemen naast de wachters door hun uitrusting(gehoornde helmen). En komen aan op het plein waar jarl tenten heeft laten opsttellen. Naar bed jullie mannen! ik laat voor de paarden en voorraden zorgen. Jarl draait zich naar de wachters en geeft zijn bevelen. Vrijf de paarden droog en leg de mede (bier van vikings) ergens goed beschut. Dan gaat hij naar de tent van hunter. Mijn mannen zijn aangekomen hunter.

occ: een drakar is een boot
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
Actie: een nieuw doelwit Left_bar_bleue0 / 30 / 3Actie: een nieuw doelwit Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Actie: een nieuw doelwit Empty Re: Actie: een nieuw doelwit

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum