Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Régnault op bezoek bij zijn halfzus

2 plaatsers

Ga naar beneden

Régnault op bezoek bij zijn halfzus Empty Régnault op bezoek bij zijn halfzus

Bericht  Régnault za 10 jan - 17:52

Régnault was al een dag op het paleis en begon zijn weg te vinden doorheen de gangen. De eerste dag had hij nodig om zijn kamer op orde te brengen, maar op de tweede dag had hij wat meer tijd. Hij besluit eens een kijkje te gaan nemen bij zijn halfzussen om kennis te maken. Bij de eerste deur die hij ziet, klopt Régnault even aan.
*klopklop* Régnault strijkt zijn hemd plat en legt zijn haren nog gauw goed voordat zijn halfzus kan komen opendoen. Hij hoopt maar dat ze op haar kamer zit.
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Régnault op bezoek bij zijn halfzus Left_bar_bleue0 / 30 / 3Régnault op bezoek bij zijn halfzus Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Régnault op bezoek bij zijn halfzus Empty Re: Régnault op bezoek bij zijn halfzus

Bericht  Snoes Elcana za 10 jan - 19:25

Snoes was bezig met haar haar, en hoorde opeens dat er iemand op de deur klopte.
Ze riep
Kom binnen! en draaide zich om, zodat ze met haar gezicht naar de deur zat. Ze was wel een beetje verbaasd, want eigenlijk kwam er nooit iemand die kwam storen als zij op haar kamer was. Ze wachtte geduldig af tot diegene de deur opendeed.
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Régnault op bezoek bij zijn halfzus Left_bar_bleue0 / 30 / 3Régnault op bezoek bij zijn halfzus Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Régnault op bezoek bij zijn halfzus Empty Re: Régnault op bezoek bij zijn halfzus

Bericht  Régnault za 10 jan - 19:39

Régnault doet de deur voorzichtig open wanneer hij binnen hoort. Een beetje zenuwachtig komt hij de kamer binnen waarna hij de deur achter zich sluit. Régnault stapt op zijn halfzus af en gaat door de knieën. Hij neemt haar hand en geeft deze een kus. Goede morgen prinses Snoes Elcana. Dan staat hij weer recht en vertelt hij verder. Je vraagt je waarschijnlijk af wat ik hier kom doen. Wel, ik kom kennis maken met mijn familie. Onze vader heeft me wegens omstandigheden jaren geleden verstoten. Daardoor weet ik niet wie mijn familie allemaal is. Jij zit vast ook wel met enkele vragen. Stel ze gerust hoor, daarvoor ben ik hier ook. Régnault houdt even halt om te zien of hij niet ongelegen komt.
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Régnault op bezoek bij zijn halfzus Left_bar_bleue0 / 30 / 3Régnault op bezoek bij zijn halfzus Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Régnault op bezoek bij zijn halfzus Empty Re: Régnault op bezoek bij zijn halfzus

Bericht  Snoes Elcana za 10 jan - 20:59

Als ze hoort waarom hij komt, wie hij is, en wat hij is, kijkt ze verbaas. Ze is helemaal in de war, een half broer, verstoten, haar komen ontmoeten, ze begrijpt er niets van, en vraagt dan ook heel veel vragen achter elkaar Maar waarom bent u dan niet eerder gekomen? En waarom wilt u ons nu opeens ontmoeten? Waar woont u? Wat voor werk doet u? Waarom heeft vader u verstoten? Weet u wel zeker dat u m'n broer ofzo bent? Hoe oud bent u eigenlijk vraagt ze zonder tussendoor adem te halen, ze is nog in grote schok, maar houd zich netjes, en rustig Gaat u zitten, wilt u misschien iets drinken? Dan kunt u ook direct alles vertellen, en niets weg laten trouwens. Goedemorgen trouwens. Sorry hoor, ben een beetje in shock zegt ze er verlegen achteraan, als ze de heletijd aan een stuk door had gerateld
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Régnault op bezoek bij zijn halfzus Left_bar_bleue0 / 30 / 3Régnault op bezoek bij zijn halfzus Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Régnault op bezoek bij zijn halfzus Empty Re: Régnault op bezoek bij zijn halfzus

Bericht  Régnault za 10 jan - 21:26

Aandachtig luister Régnault naar alle vragen van Snoes. Hij neemt even adem en begint ze dan te beantwoorden. Ik wist het zelf nog niet lang. Mijn moeder vertelde me pas over mijn vader op haar sterfbed. Ze wilde niet zeggen waarom we verstoten werden, ze zei alleen dat vader Keizer van Grimbald geworden is. En als je naar me kijkt, zie je de gelijkenis toch? Wanneer hij een stoel wordt aangeboden, gaat Régnault zitten. Daarna vertelt hij verder. Kijk, vader heeft ons verstoten toen hij 16 jaar was. Ik was toen pas geboren. Als je telt hoeveel jaar dat geleden is, weet je dat dat overeen komt met mijn leeftijd. Ik begrijp dat u in shock bent over dit alles. Ik ben ook meermaals geschrokken gisteren.
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Régnault op bezoek bij zijn halfzus Left_bar_bleue0 / 30 / 3Régnault op bezoek bij zijn halfzus Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Régnault op bezoek bij zijn halfzus Empty Re: Régnault op bezoek bij zijn halfzus

Bericht  Snoes Elcana za 10 jan - 22:21

Snoes luistert adembedenemd naar wat hij antwoord Hoe oud bent u, als ik vragen mag. Maar waarom vertelde u moeder het u toen pas? Ken ik die vrouw misschien, Of is ze al overleden?
vraagt ze voorzichtig, en als hij zegt van je zich gelijkenis toch denkt ze na Maar u lijkt niet heel erg op mij, meer op vader... Als ze hoort dat hij meerdere malen is geschrokken wordt ze nieuwsgierig en vraagt dan ook meteen waardoor bent u dan zoal wel geschrokken? Ze laat alles wat hij zegt tot haar doordringen, maar toch blijft ze het niet geloven Wilt u wel zusjes hebben dan? Ik heb eigenlijk als ik heel eerlijk ben wel eens een broer gewild.. Dus nog iemand. Met m'n zus ben ik opgegroeid, en daar heb ik dus een hele hechte band mee, ik hoop dat ik dat ooit ook nog met u krijg... zegt ze aarzelend
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Régnault op bezoek bij zijn halfzus Left_bar_bleue0 / 30 / 3Régnault op bezoek bij zijn halfzus Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Régnault op bezoek bij zijn halfzus Empty Re: Régnault op bezoek bij zijn halfzus

Bericht  Régnault zo 11 jan - 17:42

Régnault aanhort de vele vragen van Snoes. Hij beantwoordt er nog een paar. Ik ben deze zomer 21 geworden. Dat was de leeftijd waarop mijn moeder eindelijk wat wilde vertellen over mijn vader. Daar voor vond ze me te jong om alles te begrijpen. Veel heeft ze niet over hem willen vertellen. Veel tijd was er ook niet, want ze is een maand geleden gestorven. Daarom schrok ik ook toen ik hoorde waarom vader ons heeft moeten verstoten. Eigenlijk heeft hij hetzelfde meegemaakt als ik. Ik schrok toen ik hoorde dat hij ook verstoten werd door zijn eigen vader. Ik hoop dat hij me zo beter zal begrijpen. Régnault haalt even adem. Hij krijgt het moeilijk. Ik wist niet eens dat vader nadien nog dochters kreeg. Het was voor mij ook een grote verrassing te horen dat ik twee halfzusjes heb. Ik wil jullie dan ook heel graag leren kennen, daarom ben ik naar je kamer gekomen.
Na een korte pauze hervat Régnault het woord. Maar genoeg over mij, vertel eens wat over jou. Ik ben benieuwd hoe mijn halfzusje in elkaar zit. Hoe vul jij je dag gewoonlijk? Heb je een vriendje? Kan je paardrijden? Régnault neemt even wat adem ne geeft Snoes de kans om enkele van zijn vragen te beantwoorden.
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Régnault op bezoek bij zijn halfzus Left_bar_bleue0 / 30 / 3Régnault op bezoek bij zijn halfzus Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Régnault op bezoek bij zijn halfzus Empty Re: Régnault op bezoek bij zijn halfzus

Bericht  Snoes Elcana di 13 jan - 13:52

Luistert naar het verhaal van haar halfbroerIk ben deze zomer 21 geworden. Dat was de leeftijd waarop mijn moeder eindelijk wat wilde vertellen over mijn vader. Daar voor vond ze me te jong om alles te begrijpen. Veel heeft ze niet over hem willen vertellen. Veel tijd was er ook niet, want ze is een maand geleden gestorven. Daarom schrok ik ook toen ik hoorde waarom vader ons heeft moeten verstoten. Eigenlijk heeft hij hetzelfde meegemaakt als ik. Ik schrok toen ik hoorde dat hij ook verstoten werd door zijn eigen vader. Ik hoop dat hij me zo beter zal begrijpen.
Ik wist niet eens dat vader nadien nog dochters kreeg. Het was voor mij ook een grote verrassing te horen dat ik twee halfzusjes heb. Ik wil jullie dan ook heel graag leren kennen, daarom ben ik naar je kamer gekomen.Maar genoeg over mij, vertel eens wat over jou. Ik ben benieuwd hoe mijn halfzusje in elkaar zit. Hoe vul jij je dag gewoonlijk? Heb je een vriendje? Kan je paardrijden?
Snoes luistert goed naar wat hij zegt, ze vind het echt een wonderlijk verhaal. Wat een groot verleden heeft hij...Ik heb hierover nooit iets gehoord van mijn vader, dat hij nog een zoon had of zozegt ze fluisterend, als hij vraagt wat zij zoal doet antwoord ze Tsja, wat wil je van me weten, vraag maar raak. Nee, ik heb geen vriendje, en ja, ik kan wel paardrijden, in allebei de zits, dus vrouwenzit, en mannenzit zegt ze met glinstering in haar ogen euh, dat van mannenzit moet je maar niet aan vader vertellen, van hem mag dat namelijk niet, en hij weet het dus ook niet voegt ze er nog aan toe, met een glimlach rond haar mond
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Régnault op bezoek bij zijn halfzus Left_bar_bleue0 / 30 / 3Régnault op bezoek bij zijn halfzus Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Régnault op bezoek bij zijn halfzus Empty Re: Régnault op bezoek bij zijn halfzus

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum