Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

4 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  NightFlyer za 17 jan - 15:15

Nightflyer was weer terug.
Hij had zich even stil gehouden in het dievenkamp,
maar hij kon Shivaya maar niet uit zijn hoofd zetten.

Nightflyer sloop het paleis binnen en liep snel naar boven.
Even later stond hij voor de deur van Shivaya's kamer.
Hij deed voorzichtig de deur open.
Nightflyer kijkt binnen, zou ze in haar kamer zijn?
NightFlyer
NightFlyer

Aantal berichten : 196
Beroep : Wraakzuchtige crimineel
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 15:45

Shivaya zit zwijgend in haar kamer, ze zit vooor de spiegel haar haren te borstelen. In de spiegel kan ze niet allen zichzelf zien maar oo kde deur. Nieuwsgierig draait ze zich om, dan herkend ze het gezicht. Shivayas ogen worden groot van schrik en ze verstijfd volledig. Ze wil gillen maar krijgt geen geluid uit haar keel. VOl angst kijkt ze de man aan, wat moet ze doen? Ze gooit haar borstel naar de deur in de hoop de man te raken. Dan krijgt e ook haar stem terugGA WEG!roept ze hard tegen de man die haar verkracht had
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  NightFlyer za 17 jan - 15:48

Nightflyer zag dat de vrouw geschrokken keek.
Hij naderde stilletjes en kreeg ondertussen een borstel tegen zijn schouder geworpen.

GA WEG! roept ze, maar Nightflyer staat nu al naast haar.
Het spijt me... maar ik kan je niet uit mijn hoofd zetten...
je bent prachtig...
zegt Nightflyer, hij kijkt in haar ogen.
NightFlyer
NightFlyer

Aantal berichten : 196
Beroep : Wraakzuchtige crimineel
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 15:52

Shivaya raakt volledig in paniek als de man haar nadert. De borstel houd hem natuurlijk niet tegen. Ze blijft op haar plek zitten en de man staat naast haar. Fel kijkt ze hem in zijn ogen en ze zegtDUs dan ga je me nog een keer verkrachten zeker, VIEZE VUIILE***Ze is verward door wat hij zegt en is bang en boos tegelijk. Bang voor wat hij gaat doen, en boos om wat hij gedaan heeft. Haar blik gaat vluchtig heen en weer, opzoek naar de beste ontsnap route. Ja ze moet vluchten. Weg bij deze man. Hij gaat haar pijn doen. Shivaya staat op en ze rent weg, ze rent richting de deur. Weg van de verkrachter.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  NightFlyer za 17 jan - 16:01

Nightflyer grijpt snel Shivaya's arm.
Ik ga je niets doen... zegt hij.
Nightflyer haalt zijn zwaard uit en gooit het op de grond.
NightFlyer
NightFlyer

Aantal berichten : 196
Beroep : Wraakzuchtige crimineel
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 16:04

Ze voelt hoe haar arm gegrepen word. Vol angst kijkt ze de man in zijn ogenHOE kan ik dat geloven, HOE kan ik je nog vertrouwen! BESEF JE WEL WAT JE GEDAAN HEBTRoept ze in paniek, er staan tranen in haar ogen. Ze wil hier weg. Die man moet weg!Elke nacht heb ik nachtmerrie's over de dingen die jullie dedenVoegt ze er zacht aan toe. Haar stem is moedeloos en verdrietig. Voor even. Dan komt het felle weer terug en vol woede kijkt ze de man aanen dan verwacht JIJ dat ik je vertrouw! Dat ik gewoon rustig naar je luister GA UIT MIJN KAMER IK WIL JE NOOIT MEER ZIENRoept ze en ze probeert zich los te trekken
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  NightFlyer za 17 jan - 16:09

Nightflyer ziet hoe angstig Shivaya is.
Ze is in paniek en er staan tranen in haar ogen.

HOE kan ik dat geloven, HOE kan ik je nog vertrouwen! BESEF JE WEL WAT JE GEDAAN HEBT
Ja, dat besef ik... het was heerlijk, denkt Nightflyer.
Maar hij besluit dat maar niet te zeggen.

Elke nacht heb ik nachtmerrie's over de dingen die jullie deden
Nightflyer glimlacht...
Dat betekend toch wel wat.... probeert hij.
en dan verwacht JIJ dat ik je vertrouw! Dat ik gewoon rustig naar je luister
GA UIT MIJN KAMER IK WIL JE NOOIT MEER ZIEN

Shivaya probeert zich los te trekken en Nightflyer laat ze los.

Oke dan... zegt hij teleurgesteld. Nightflyer loopt naar het raam en kijkt naar buiten.
Maar dan springt hij door het raam naar beneden.
NightFlyer
NightFlyer

Aantal berichten : 196
Beroep : Wraakzuchtige crimineel
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 16:10

Opgelucht ziet Shivaya hoe de man verdwijnt. Ze kijkt uit het raam, om te kijken of hij echt weg is. De angst verdwijnt langzaam maar ze trilt nog steeds
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  Armand Norwin za 17 jan - 16:18

Armand Norwin was de tuinmannen aan het vertellen wat hun dagtaken waren,
toen plots een man van de derde verdieping naar beneden sprong.
Armand Norwin schrikt zich rot als de man naast hem neervalt.

Armand Norwin loopt naar de man toe en draait hem om.
Hij kijkt verbaasd rond, en een aantal tuinmannen komen naar hem toe.

Hij is dood... zegt één van de tuinmannen.

Armand Norwin kijkt naar de plas bloed dat rond de man hangt.
Hij kijkt naar omhoog en ziet dat Shivaya uit het raam kijkt.

Snel rent hij naar binnen, de trap op, naar Shivaya haar kamer.
De deur staat open en hij gaat naar binnen.

Wat was dat? Er ligt een man dood in de tuin?
Ken jij hem?
vraagt Armand Norwin verbaasd en bezorgt.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 16:26

Geschrokken ziet SHivaya hoe hij dood neervalt, dat was nu ook weer niet haar bedoeling. Dan hoort Shivaya haar vader de trap op gaan, hij heeft haar gezien. Er is geen vluchten meer aan. Nu pas dringt het tot SHivaya door wat ze gedaan heeft ,door haar is hij dood. Verdrietig leunt Shivaya tegen de muur en zachtjes gaat ze op de grond zitten. Ze maakt zich klein en er stromen tranen over haar wangen. Als haar vader vraagt of ze hem kent knikt ze zachtjes. Ze verstopt haar hoofd in haar armen en zegt zacht snikkendhij sprong uit mijn raam omdat ik hem mijn kamer uit stuurde
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  Armand Norwin za 17 jan - 16:33

Euh hoe bedoel je? vraagt Armand Norwin verbaasd.
Wie is die man? Misschien leeft hij nog, de dokter is er nu mee bezig.
Er ligt in ieder geval wel veel bloed.


Armand Norwin merkt het bloed op zijn mantel en veegt het af.

[ondertussen in de tuin]
De dokter komt toegesneld en ziet de man liggen.
Hij kijkt even naar boven naar het raam.

Dat moet een hoge val geweest zijn.
Als hij op zijn benen terecht gekomen is of op zijn armen kan hij het overleeft hebben.
Hoe is hij gevallen?
vraagt de dokter.
Een tuinman zegt op zijn knieën.

De dokter kijkt naar de man en naar zijn knieën.
Hij neemt wat water en verfrist het gezicht van de man.

Zijn hart klopt nog, maar hij is waarschijnlijk bewusteloos op dit moment.
De dokter voelt aan de man zijn benen.
Volgens mij zijn zijn benen gebroken, het ziet er niet goed uit.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 16:36

hij was een van de mannen die mij ontvoerd had...en..Shivaya zwijgt. Ze probeert te praten maar er komt geen worod uit haar keel, al die tijd had ze gezegt dat alles goed met haar ging..mara wat ze nooit verteld heeft is dat ze door hem verkracht was..Zachtjes met schorre stem zegt ze danhij had mij toen ook verkrachtZe begint nog harder te snikken als ze dit zegt. Waarom maakt zij al deze dingen mee, waarom is ze niet gewoon dood.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  Armand Norwin za 17 jan - 17:30

Verkracht? herhaald Armand Norwin verbaasd.
Hij slaat een arm om Shivaya en troost haar.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 17:39

Shivaya knikt en ze kruipt tegen haar vader aan. De tranen stromen over haar wangen terwijl ze zachtjes verder praatEn nu kwam hij mijn kamer in..ik gooide een borstel tegen zijn schouder..en en ik weet niet wat hij wou maar ik bleef hem wegsturen..tot hij uit het raam sprongNog harder begon ze te snikkenik heb iemand vermoord!
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  Snoes Elcana za 17 jan - 17:53

Snoes zat in de kamer er naast een lastig boek te lezen. Ze begreep het amper, en begon het saai te vinden. Ze werd daardoor door al het mogelijke afgeleid. Opeens hoort ze in de kamer naast zich de stemmen van Armand en Shiv. Het was in de kamer van Shiv. Snoes legde met een zucht haar boek weg, eigenlijk was ze toch ergens blij, nu had ze een goede smoes om iets anders te doen. Ze stond op, en ging kijken wat ze zeiden. Ze was behoorlijk nieuwsgierig altijd. Ze liep naar de kamer van Shivaya, en bleef bij de deurdrempel staan (nadat ze de deur open had gedaan) eh... hallo... zei ze. Ze had nog net de laatste woorden van Armand en shivaya gehoord. Ze begreep het niet, maar zag wel dat Shivaya moest worden getroost. Ze ging naast haar zitten, en sloeg ook een arm om haar heen. Terwijl Armand naar haar keek zond ze blikken van onbegrip. Ze snapte t echt niet, waar had shiv het over?! ze hoopte maar dat Shivaya het zelf zou vertellen, of dat haar vader dat zou doen...
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  NightFlyer za 17 jan - 17:56

[in de tuin]

Nightflyer komt kreunend bij en ziet wat wazige schimmen.
Hij ziet een man, het is een dokter.
Nightflyer wil rechtstaan maar voelt zijn benen niet.
Euh? Heb ik geen benen meer? Hij kijkt naar zijn benen.
Ze hangen er nog aan... maar ik voel ze niet.

De dokter kijkt hem aan.

Ik... voel mijn benen niet zegt Nightflyer.
NightFlyer
NightFlyer

Aantal berichten : 196
Beroep : Wraakzuchtige crimineel
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 18:10

Shivaya zag hoe SNoes vragend keek. Snoes moest het ook weten, bedacht ze. Ze moest alles nog eens vertellen.jij wilt het ook weten he?Zegt ze zacht met een schorre stem van het snikken. Ze richt haar bruine ogen op snoes. EN daarna gaat hij naar armand. Zou zij het moeten vertellen? OF zal armand het worod nemen
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  Snoes Elcana za 17 jan - 18:17

Snoes knikte verlegen, anders wist ze toch niet wat er was. Waarom moest Shivaya huilen, ze was een beetje onzeker, verbaasd maar ook bezorgd om geworden
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  Armand Norwin za 17 jan - 18:18

Armand Norwin zag dat Shivaya naar hem keek.
Vertel het maar, ik ga kijken of de dokter al beter nieuws heeft...
Armand Norwin staat op en gaat de kamer uit.

Even later staat hij in de tuin.

Hij leeft nog! roept hij.
De dokter knikt.

Maar zijn benen zijn gebroken... zegt de dokter.
Hoe bedoel je? Kan hij dan niet meer lopen? vraagt Armand Norwin verbaasd.
Misschien wel, misschien niet, dat zien we later wel zegt de dokter.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 18:22

Shivaya zucht.Even haalt ze die padem en dan begint ze te vertellenik had gelogen..Shivaya houd nog even een korte pauze en vervolgt danBi jde ontvoering hadden ze me wel wat gedaan, de man die onder het raam dood ligt had mij verkrachtZegt ze en enkele tranen beginnen weer te stromen, dan vervolgt zeh aar verhaal met zichtbare moeiteIK heb er elke avond nachtmerrie's van, ook van de ontvoering. En vandaag kwam de man die mij verkracht had de kamer binnen! hij deed heel raar, ik wou dat hij weg ging amaar dat deed hij niet. Ik wou zelf vluchten maar hij greep mijn arm. En ik bleef hem wegsturen, tot hij uit het raam sprong en nu is hij dood...door mijZegt ze snikkend en ze kijkt snoes verdrietig aan
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  Snoes Elcana za 17 jan - 18:28

Snoes luisterde aandachtig Wow.. waarom vertelde je t niet eerder aan me? Gedeelde smart is halve smart toch? En trouwens, iemand die je verkracht heeft niet altijd slechte kanten he... ook al lijkt het misschien wel zo.. misschien wou hij het goed maken. Maar als hij niet was geweest, had je er dus nog veel langer mee gezeten shiv zei ze terwijl ze Shivaya nauwlettend aan keek Moet je goed luisteren, dit zul je niet willen horen.. maar hij heeft je nu waarschijnlijk wel heel erg weer geholpen, nu moest jij het wel vertellen, hij heeft negatieve maar zeker ook positieve kanten Shiv zei ze. Zijzelf was misschien ook te snel in oordelen, maar ze wou het wel zo min mogelijk voorkomen. Ze wou gewoon tsja.. dat ze met iedereen goed kon opschieten, ook al wist ze dat dat niet kon...
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  NightFlyer za 17 jan - 18:31

Nightflyer kijkt naar de Keizer die komt aanlopen.
Verbaasd volgt hij het gesprek.
Misschien niet meer kunnen lopen?
Waarom moet ik altijd pech hebben.
Waarom moest ik nu niet dood zijn... ik wil dood...
NightFlyer
NightFlyer

Aantal berichten : 196
Beroep : Wraakzuchtige crimineel
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 29-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 18:42

ik wou de zorgen gewoon niet groter maken, er was al genoeg gebeurd. En jullie hadden al genoeg zorgen. Even ontsnapt er ee nzuchtje van vervolgt zvolgens mij wou hij het goedmaken, maar ik was zo bang en boos om wat hij gedaan had. Ik luisterde niet naar hem en wou alleen dat hij weg ging. En ja het heeft dan wel geholpen, maar hij is nu wel dood..door mijZegt ze zacht en wanhopig. Ze heeft het gevoel dat ze helemaal gek is, er is zovee lgebeurd. Ze kan het gewoon nie taan. Ze heeft een litteken, dicht bij de plek van haar hart. Maar in haar belevenis is het een litteken voor altjid, op haar hart. Een litteken die haar eraan zal herinneren wat er allemaal is gebeurd. verkrachting en ontvoering, half broer, taran dood, en nog veel meer. Ze kan er nog steeds niet mee omgaan dat taran dood is, sinds dat moment komt ze nooit meer bij de stallen.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  Snoes Elcana za 17 jan - 18:49

Je weet toch dat ik er altijd voor je bent, en altijd voor je zal zijn.. Ook al komen er zoveel zorgen op onze paden zei ze filosofies, terwijl ze bij het raam ging staan, ze keek in de verte... Hmm wat zou ze zeggen? Toen dacht ze aan dat hier die verkrachter had gesprongen, ze keek naar beneden, en zag hem daar liggen, Hij had z'n ogen in ieder geval open.. dus dood was hij niet Euh, shiv, volgens mij is hij niet dood, dus je kunt het nog goed maken?
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  shivaya za 17 jan - 18:55

Shivaya hoort nu dat de man blijkbaar leeft, hij leeft!! Ze aarzelt maar dan zegt zeik ga mijn excuses aanbieden, kom je?Ze pakt Snoes haar arm en sleurt haar mee naar beneden. Zodra ze buiten zijn laat Shivaya snoes los en ze rent naar de man. Daar aangekomen maakt ze een noodstop, haar blik word weer angstig en wat stotterend zegt zeh..het spijt me...dit was niet..m..m..mijn bedoelingZegt ze zacht en ze blijft als versteend staan, ze is bang en tegelijkertijd spijt het haar. Weer heeft ze de neiging om hard voor de man weg te rennen, maar nee ze moet hier blijven stana
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Left_bar_bleue0 / 30 / 3Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen... Empty Re: Nightflyer sluipt Shivaya's kamer binnen...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum