Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala'

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Empty Re: Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala'

Bericht  Snoes Elcana zo 15 maa - 16:09

Snoes kwam de winkel binnen, ze was zo nieuwsgierig en keek omzich heen
Hallo, is daar iemand? Ze dacht dat er niemand was, en ging maar naar kleding kijken
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Empty Re: Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala'

Bericht  tamponijn wo 8 apr - 20:35

Tamponijn kwam zijn atelier uitgelopen.
Goededag prinses,
wat kan ik voor u doen?
tamponijn
tamponijn

Aantal berichten : 488
Leeftijd : 29
Beroep : Bisschop, Raadslid, apotheker, Docent Rechten
Burgerlijke Stand : getrouwd met God
Waarschuwingen :
Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Empty Re: Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala'

Bericht  Snoes Elcana do 9 apr - 21:37

Snoes schrikt op als ze opeens de stem van de verkoper hoort, en hem tevoorschijn ziet komen. Ze zet een vriendelijke glimlach op en zegt
Hallo mijnheer,
ik zocht eigenlijk een paar jurken. Ik weet niet of u die heeft, maar misschien kunt u anders een paar komende ontwerpen laten zien ofzo?
en ze keek hem verwachtingsvol aan
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Empty Re: Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala'

Bericht  tamponijn vr 10 apr - 17:19

Tamponij dacht even na.
Dame,
Ik heb mijn onderwerpen daarnet naar de naaisters gebracht.
maar ik kan u wel een paar jurken laten zien.

Tamponijn loopt naar een rek en haalt er een jurk tussenuit.
De deze misschien ???
Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Galajurk%20groen%20maat%2038
Of misschien liever de deze?
Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Galajurk%20fuchsia%20maat%2036
Of de deze??
Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Galajurk%20goud%20maat%2044
Wilt u er nog meer zien ???
tamponijn
tamponijn

Aantal berichten : 488
Leeftijd : 29
Beroep : Bisschop, Raadslid, apotheker, Docent Rechten
Burgerlijke Stand : getrouwd met God
Waarschuwingen :
Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala' - Pagina 2 Empty Re: Gelegenheidskledingwinkel 'De purpere Gala'

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum