Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Belegering van Almarik

+6
Snoes Elcana
Firenze
Saphira
NightFlyer
Ramshield
Jarl
10 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Tigerlors zo 5 apr - 13:54

Tigerlors kwam uit zijn kantoor en zag een groot rotsblok in het midden van het plein en kijkt even raar.
Hij hoorde allemaal mensen bij de poort en liep dus daar heen.
Hij zag de keizer en de prinses bij Kapitein Ramshield staan en liep er ook naar toe.
Tigerlors zag ook allemaal soldaten en de enge gedachten van een aanval op de mooie stad spookte door zijn hoofd.
Hij keek naar Kapitein Ramshield en zag hem in zijn harnas en slikte even. Wat is hier aan de hand Kapitein ? Vraagt Tigerlors.
Tigerlors
Tigerlors

Aantal berichten : 91
Leeftijd : 29
Beroep : Burgemeester van Almarik
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 01-04-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Roran zo 5 apr - 17:58

Roran stond in zijn winkel voedsel in te slaan voor zijn dieren, totdat hij de grond
licht voelt beven. Verbaasd loopt hij naar buiten en ziet pal voor zich een rotsblok
staan. Verbaasd keek hij ernaar, wat is er aan de hand? Hij liep de muur op en zag
Allemaal burgers en soldaten de muur rondlopen. Hij liep naar de rand. Verbijsterd
keek hij naar het tafereel. Er stond daar zo'n 400-500 man Almarik te belegeren.
Hij wankelde naar achteren en staat tegen een soldaat die net langsliep, de soldaat
schold hem even uit maar liep dan weer weg. Hij wou meehelpen om de stad te
verdedigen, maar in verdediging is hij niets waard, het enigste wapen waarmee
hij kan vechten is een hamer, misschien een klein beetje met een zwaard. En met
een hamer kun je moeilijk mee gaan smijten. En zijn hamer had hij nu toch niet bij.
Nu begon hij ook bang te worden, als hij nu zou sterven? Hij moest deze muur af!
Maar dan laat hij eigenlijk zijn stad in de steek. Zo bleef hij stokstijf met zijn gedachten
te spelen terwijl Almarik maar bleef belegerd worden. Hij was het beu en liep naar de
kapitein die hij net zag langslopen. Misschien een beetje onbeleefd, ging hij voor hem
staan.


Kan ik met iets helpen?
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Ramshield zo 5 apr - 18:07

Ramshield ziet in de verte Armand aankomen en Snoes ook achter hem aan. Als Armand en Snoes bij hem zijn knikt hij even. Ook Tigerlors en Roren staan nu voor zijn neus, en alle 3 nog dezelfde vraag ook... Alsof ze blind zijn! Hallo iedereen, zoals jullie wellicht zien, of gehoord hebben word Almarik belegert, ik hoop niet dat men zo blind is dat niet te zien, en vraag me ook af waarom jullie het dan nog vragen! Ik vind het gezellig te kletsen, maar we worden aangevallen binnenkort. Dus alle hulp is welkom. Als er iemand mee wil vechten, zeg het even, ik heb genoeg uitrusting voor nog een half leger!

Ooc: excuseer als ik jullie heb beledigt, maar ik zie het niet zitten om 4 keer hetzelfde te typen Razz
Ramshield
Ramshield
Heraut

Aantal berichten : 1393
Beroep : Eigenaar van herberg het gelach
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue1 / 31 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Tigerlors zo 5 apr - 18:09

Kan ik helpen? Vraagt Tigerlors aan de Kapitein.
Nog voor dat de Kapitein kan antwoorden gaat hij verder. Ik heb al ene zwaard kun je me tonen waar ik de rest kan krijgen? Vraagt hij aan Ramshield.
De Kapitein wijst een gebouw aan Tigerlors loopt er naar toe en zoekt een helm,schild en mailenkolder en doet ze allemaal aan.
Hij loopt terug naar Ramshield. Waar wil je me hebben? Vraagt Tigerlors.
Tigerlors
Tigerlors

Aantal berichten : 91
Leeftijd : 29
Beroep : Burgemeester van Almarik
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 01-04-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Saphira ma 6 apr - 21:44

Saphira werd weer wakker en rekte zich uit, snel pakte ze haar boog en pijlen weer en ging bij de andere soldaten in de toren en wachtte gespannen af
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Ramshield ma 6 apr - 22:09

Ramshield glimlachte. Nog een krijger die hielp. Hoe meer mensen, hoe beter. Je mag gewoon de muur bewaken of bij ee nwachtpost helpen. Achter zich hoorde hij een geeuw. Hij keek even wie het was en zag Saphira wakker worden. Wacht even zei hij naar het groepje van 3 mensen dat voor hem stond. Snel rende hij naar Saphira toe.

Saphira, heb je al gegeten? Als je nog honger hebt moet je even bij mij melden, ik heb nog wel wat eten zei Ramshield en liep weer terug naar het groepje.
Ramshield
Ramshield
Heraut

Aantal berichten : 1393
Beroep : Eigenaar van herberg het gelach
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue1 / 31 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Saphira di 7 apr - 17:05

Saphira glimlachte om de overbezorgdheid van de kapitein Nee, heer ik heb nog niet gegeten zei ze tegen hem terwijl ze tegen de anderen zei Goed dat jullie er zijn we kunnen alle hulp gebruiken! ze vroeg daarna aan Ramshield Moet er nog iets bijzonders gedaan worden? Ik krijg de zenuwen van dat wachten
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Kaelan di 7 apr - 20:28

Kaelan die mee was gereden vanachter in de legerstoet en 's nachts de slapende was gaan bewaken komt nu binnen in de leiderstent van Jarl en Kaelan.

Jarl!!!
Wat gaan we nu doen ?
Onze blijden zijn onklaar gemaakt en we kunnen niet van afstand beschieten want...
Kaelan gooit een kruisboog van Almarik neer.
Die gaan door pantser en maliënkolder.
Kaelan
Kaelan

Aantal berichten : 162
Leeftijd : 36
Beroep : Ex-piraat
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 10-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Snoes Elcana do 9 apr - 21:47

Snoes grinnikt, Ramshield is vandaag weer op z'n allerbeste stemming vandaag, en zegt dan, terwijl ze kijkt naar Armand
Ik wil graag helpen, maar zet me dan alsjeblieft wel in op een veilige plek ze begint te blozen...
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Ramshield do 9 apr - 22:21

Ramshield knikt naar Saphira. Als je wilt, kan je wat eten, ik heb momenteel niet meer te doen. Dan kijkt Ramshield Snoes aan. Watjes... Dat koninklijke huis. Zo terug... Zegt Ramshield en rent weg. Even later komt hij terug met 2 helmen, 2 zwaarden, 2 mailenkolders en 2 schilden. 1 van alles geeft Ramshield in Snoes d'r armen. Op de muur is nog plek, zwaardvechters zijn altijd handig!
Ramshield
Ramshield
Heraut

Aantal berichten : 1393
Beroep : Eigenaar van herberg het gelach
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue1 / 31 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Jarl vr 10 apr - 17:33

jarl zat in de tent met zijn 4 onderofficieren toen opeens night de tent binnenkwam. Jarl was hem nog niet vergeten kort knikte hij naar de wachters die night uit de tent sleurden dan richte hij zich tot zijn onderluitenanten.

heren nu onze blijdes vernietigd zijn lijkt het best om nog in de duisternis van de nacht tot de aanval over te gaan de troepen zijn ge.... terwijl hij spreekt komt er opeens een 5de persoon de tent binnen met een grote kruisboog jarl kijkt kwaad maar herkend dan kaelan. Dan kijkt hij naar de kruisboog en ziet direct dat het een lomp aanvalstuig is. Gooi die kruisboog weg kaelan het herladen van die boog duurt te lang bovendien hebben we de nacht in ons voordeel. Jarl wijst kaelan een stoel en begint zijn uitleg te doen.

heren elk van jullie hebben een onderdeel. Ik wil dat onze kruisboogschutters geruiken om de zwaardvechters te dekken terwijl ze de doorgang (zitten houten staken in de grond) proberen vrij te maken. Dit is echter een schijnaanval op hetzelfde moment rijd de ruiterij rond de stad samen met de hoofdmacht en een stormram langs de poort binnen te gaan.
Hij duid alles zorgvuldig op de kaart aan en vraagt of iedereen zijn taak begrijpt
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Kaelan vr 10 apr - 17:42

Kaelan keek Jarl aan.
Hij begreep ieder anders taak wel maar wat moest hij doen?

Ik neem mijn mannen langs hier mee.
Jullie wachten met aanvallen ik loop met pakweg 40 kruisbogen en 10 zwaardvechters langs hier.

Kaelan wijst de bosjes aan die vlak naast een verdedigingstoren liggen
Ik neem ook 40 pekballen mee. Ik laat die tien man de pekballen rond de toren leggen. De kruisbogen geven hen dekking.
Als de zwaardvechters terug zijn laat ik er 1 vuurpijl heen schieten, zodanig dat die toren in brand schiet.
Dat is een verdedigingspost minder en we kunnen er door zonder die pieken te moeten passeren + we creeëren afleiding.


Laatst aangepast door Kaelan op vr 10 apr - 17:50; in totaal 1 keer bewerkt
Kaelan
Kaelan

Aantal berichten : 162
Leeftijd : 36
Beroep : Ex-piraat
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 10-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Ramshield vr 10 apr - 17:44

ooc: Buskruit bestaat nog niet gek, dus gelieve je post te wijzigen.
Ramshield
Ramshield
Heraut

Aantal berichten : 1393
Beroep : Eigenaar van herberg het gelach
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue1 / 31 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Jarl vr 10 apr - 18:02

jarl hoorde kaelan aan en keek ook naar de aanduidingen. dan knikte hij
goed denkwerk zorg wel dat die mannen schilddragers mee hebben aan dode mensen hebben we niets.
jarl maakt alles duidelijk aan zijn officieren en pakt dan zijn bijl op. hij zal samen met zijn noormannen de hoofdmacht aanvallen en de poort kapotslaan dan staat hij recht. op de overwinning heren! Jarl heft zijn drinkhoorn en neemt een grote teug.

als jarl buiten komt geeft hij zijn orders hij zal de hoofdmacht aanvoeren met al de onderofficieren. hij neemt jarl nog even terzeide
vermoord geen vrouwen en kinderen. Het komt er meer uit als een dreiging dan als een bevel. Dan laat hij de ruiterij omreiden en pakt hijzelf de stormram op.


Laatst aangepast door Jarl op vr 10 apr - 18:11; in totaal 1 keer bewerkt
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Kaelan vr 10 apr - 18:10

Kaelan knikt naar Jarl en wenkt daarna 40 boogschutters en 10 zwaardvechters met schild mee en neemt zelf 2 vuurstenen mee.
Mannen,
sibiet gebeurt het allemaal, neem ieder een pekbal mee en volg mij.

Kaelan kijkt nog een keer achter om en sluipt dan door de bosjes op weg naar de toren.
Eens aangekomen ziet hij dat de toren redelijk hard bewaakt wordt.
Alluwel dat het toch nacht is.
Kaelan ziet dat zijn mannen aankomen.

Allemaal stilzitten en geen kik geven tot ik het zeg, anders maak ik jullie van kant.
En boogschutters, zorg dat je geen kinderen raakt.
Kaelan
Kaelan

Aantal berichten : 162
Leeftijd : 36
Beroep : Ex-piraat
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 10-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Kaelan vr 10 apr - 18:41

Kaelan kijkt naar zijn manschappen,
dan knikt hij naar de boogschutters en naar de zwaardvechters die direct beginnen schieten en pekballen verschuiven.
Op de wallen wordt er gekrijsd dat het niet schoon is. Kaelan lacht en neemt dan zelf een pekbal op en legt die tegen de toren.
Hij zit hoe er voor hem 2 soldaten worden neergeschoten. "Imbecilen" jullie hebben toch een schild.
Als Kaelan terug achter de schilden zit neemt hij zijn vuurstenen te voorschijn en probeert vuur te maken.
Kaelan
Kaelan

Aantal berichten : 162
Leeftijd : 36
Beroep : Ex-piraat
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 10-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Snoes Elcana za 11 apr - 17:28

Snoes had het pak aangedaan dat ze had gekregen, en was een beetje ingedut op de muur. Ze mocht zelf kiezen of ze 's nachts op de muur zou blijven, of naar huis. Ze koos voor haar stad, en bleef dus op de muur. Terwijl ze daar half ingedut staat, schiet ze opeens wakker van heel hard gekrijst pal naast haar. Ze schrikt zo erg dat ze keihard mee begint te gillen. En ziet dan wat er is gebeurt. Een paar mannen zijn geraakt door boogschutters. Ze stonden pal naast haar. Ze schrikt zich rot, en kijkt of ze nog wat kan doen. Maar het is verloren zaak met hen. Snel laat ze de mannen afvoeren, en gaat weer op haar eigen post staan. Wel nu iets dichter tegen de muur, zodat er minder kans is dat ze geraakt wordt. Ze ligt op de grond, en probeert geluiden op te vangen...
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Ramshield za 11 apr - 18:02

Ramshield kijkt op als hij gekrijs hoort. Snel rent hij naar de plek waar het vandaan kwam. Als hij een aantal dode ziet, zegt dat hem al genoeg. Snel sprint hij naar de kerk en luid de bel. Iedereen word haastig wakker. Een aantal mannen schreeuwen dan ze worden aangevallen en het hele leger word in 1 keer wakker. Snel schieten ze terug. Ook Ramshield gaat weer op de muur staan en pakt een boog en een aantal pijlen van een dode. Ramshield schiet er een aantal neer. Ergens tussen het aantal boogschutters ziet hij een soldaat. Die soldaat lijkt geen gewone soldaat aan, daarvoor heeft hij te goede bescherming. Ramshield ziet dat die 'soldaat' vuur probeert te maken. Ramshield schiet een keer naast de soldaat als waarschuwing.
Ramshield
Ramshield
Heraut

Aantal berichten : 1393
Beroep : Eigenaar van herberg het gelach
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue1 / 31 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Jarl za 11 apr - 20:07

jarl hoorde ook het gekrijs en gaf het teken om aan te vallen. Hij droeg zelf de stormram met zijn noormannen. vlug liep hij vooruit aan het hoofd van zijn troepen hun helmen waren al van ver te herkennen.

jarl loop door en verloor al 2 man door de pijlenregen hun plaatsen werden dadelijk ingenomen door anderen. dan kreeg jarl opeens een pijl in zijn helm en kijkt even geschrokken. dan bereiken ze de poort. sla die poort aan dingelen! weldra klinkt de ijzeren stormram op de houten poort.
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Saphira za 11 apr - 20:54

Saphira stond alweer op de muur haar pijlen af te schieten en schoot telkens als er werd Vuur werd geroepen en dook snel weg voor een terugkomende pijl...
Toen ze merkte wat de vijand probeerde te doen rende ze naar Ramshield
Heer... hijgde ze Is het misschien een idee om alle inwoners met hun 'gemakken'(ouderwetse wcpotten) naar de muur komen?
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Ramshield za 11 apr - 21:07

Ramshield voelde de muur ineens trillen. Ramshield keek omlaag en zag een ram. Toen Ramshield Saphira hoorde knikte hij even. Goed idee! Zei Ramshield en schoot een soldaat dood bij de ram. Kan jij dat... Ramshield schoot er nog 1 door zijn hoofd. Ghaha, die was raak!!! Sorry, wil jij dat regelen? Vroeg Ramshield aan Saphira en schoot door. De ram was wit geworden van de pijlen die erin stonden. (de achterkant van de pijlen zeg maar é.) Soldaten! Allemaal op de ram schieten! Ik mot dat ding niet aan mijn poort! Schreeuwde Ramshield en een grote regen van pijlen kwam op de ram. Sommige pijlen schoten erdoorheen en raakte daar een aantal man. Iedere dode werd vervangen. Maar de soldaten moesten toch een keer op zijn.
Ramshield
Ramshield
Heraut

Aantal berichten : 1393
Beroep : Eigenaar van herberg het gelach
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue1 / 31 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Jarl zo 12 apr - 0:51

jarl kreeg het steeds zwaarder meer en meer pijlen kwamen op hun neer. meer schilddragers hier! jarl zag de schilddragers komen en liet zich vervangen. Bijldragers slaag die poort aan splinters. Onder luid gedreun van de ram en bijlen begint de poort het te begeven.

de eerste gaten begonnen al te komen en het weggehakte hout werd weggevoerd. ze waren er bijna door
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Saphira zo 12 apr - 15:48

Saphira was al weg gesneld en rende naar een paar huizen klopte snel aan liep naar binnen en in een mum van tijd werden er ook gemakken geleegd boven de poorten...Al snel liepen de vrouwen af en aan maar toen hoorde Saphira een harde dreun Ow nee.... Ze rende naar de muur toe en schoot heel gericht nog een paar rovers dood..
Saphira
Saphira

Aantal berichten : 407
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 11-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Tigerlors zo 12 apr - 15:53

Tigerlors hoorde allemaal geroep en dan de klokken toren hij liep naar de muur en zag dat ze werden aangevallen.
Hij ging opzoek naar een boog en een paar pijlen en liep dan weer naar de muur.
Weg hiiieer ! Bruld hij naar de mannen met de stormram.
Tigerlors schoot op de mannen aan de ram en verwonde er een paar.
Tigerlors zag dat er nog schilddragers kwamen en schoot op hen.
Tigerlors
Tigerlors

Aantal berichten : 91
Leeftijd : 29
Beroep : Burgemeester van Almarik
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 01-04-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Jarl zo 12 apr - 17:24

jarl hoort iemand iets roepen en kijkt naar boven. Verbaast steekt hij zijn middelvinger op naar de schreeuwende man en ziet dat de poort het begeven heeft. maak plaats jullie! jarl ziet het de mannen naar binnen stormen en alle puinstukken meenemen de poort staat open.

jarl kijkt om zich heen en ziet niemand op het plein achter de muur.
allemaal naar een kant sla die boogschutters van de muren en geef de ruiters het sein. jarl ziet dat er met 2 rode vlaggen word gezwaaid zijn ruiters kunnen elk moment de stad binnenstormen. Hij kijkt even om zich en voelt opeens een stekende pijn in zijn arm waar een pijl uitsteekt een klein stroompje bloed ontstaat. Vlug breekt jarl de pijl af en kijkt naar de man die naar hem had staan schreeuwen

occ: geen belediging aan u trigerlors.
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
Belegering van Almarik - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Belegering van Almarik - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Belegering van Almarik - Pagina 2 Empty Re: Belegering van Almarik

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum