Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Buitenrit op taran

2 plaatsers

Ga naar beneden

Buitenrit op taran Empty Buitenrit op taran

Bericht  shivaya di 23 dec - 13:14

Shivaya liep naar de stallen bij hun paleis. Er stonden vele paarden.
Elk paard kreeg voldoende aandacht, en zij reed eigenlijk wel op veel van de paarden.
Maar toch had ze 1 favoriet! Taran. Een zwarte hengst, snel en pittig. Moeilijk te berijden.
Ze heeft hem zelf op gevoed en echt een band met het paard. Het is een nieuwsgierig en soms wat schuw
beestje. Ze loopt naar de stal van taran en opent de deur
hey jochieZegt ze glimlachend, en ze aait de arabische hengst over zin hals. Ze maakt de vacht van haar paard schoon en zadelt hem op. Zij is de enige die op taran rijd. Niemand anders mag ooit op de rug van haarl ieveling. Straks zou er iets mis gaan!
Na taran te hebben opgezadelt en de hoeven voor de 2e keer teh ebben gekrabt, hij moest niet kreupel worden!, liep ze met taran de stal uit en steeg op. Om richting de bossen te rijden.

Ze reed zonder zadel ,want dat was makkelijker aangezien ze eerst in dameszit reed en daarna stiekem in herenzit overstapte. Rustig stsapte ze richting de poort van de stad, groette de wachters en stapte de velden over richting het bos. In het bos hoorde ze het gebruikelijke geluid: getjirp van vogeltjes, en geritsel van alles wat zich op de bodem beweegt. En de geur was de heerlijke geur avn het bos. Er lag een klein laagje sneeuw op de grond, dus waarschijnlijk was er ok een laagje ijs. Ze zou maar uitkijken, straks zouden ze uitglijden.
Shivaya slingerde haar been over tarans hals zodat ze in heren zit zat.
zoMompelt ze tevreden en ze drukt haar kuiten aan en ze stappen verder door het bos. Na een eindje stappen drukt ze haar kuiten aan tot een drafje en draaft met taran het bos door langs het meer. Waar ze vaak een pauze houden. Maar op de terugweg, ze rijden nu nog maar net.
Bij het meer hoort ze een geluid? nieuwsgierig houd ze taran in en kijkt om zich heen. Waar zou het vandaan komen? is zij niet de enige hier? misschien is het beter als ze weer in dameszit gaat. Ze aarzeltm aar besluit dan toch eerst te roepen. Misschien is er neits en dan heeft ze voor niets haar manier van rijden verandert

Hallo? is daar iemand?
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Buitenrit op taran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Buitenrit op taran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitenrit op taran Empty Re: Buitenrit op taran

Bericht  jota chabro di 23 dec - 16:03

Jota reed op jonas naar de poort in een drafje. Hallo ik wou gaan rijden met mijn ezel in het bos Zei ze vriendelijk tegen de poortwachter, de wachter liet haar meteen door nadat hij zei Wel voorzichtig rijden en oppassen er zijn wolven gezien in het bos Jota keek verschrikt naar de wachter en reed snel door. Ik hoop dat hij een grapje maakt... Zei ze gespannen tegen jonas, ze probeerde zo rustig mogelijk te blijven, Jota had ergens gelezen dat wolven binnen een minuut een paard op hadden, Ze probeerde er niet aan te denken, het maakte haar te bang. Jota reed richting het meer toen ze even stopte zodat jonas wat kon eten en drinken hoorde ze iemand roepen en gegil. Jonas schrok van het gegil en gallopeerde weg, Jota viel van Jonas af en viel op de grond. Jota stoote haar knie tegen een wortel van een boom en gilde van de pijn.
Jonas liet Jota liggen op de vieze grond.


Jota hinkelde naar de plaats waar gegil vandaag kwam en zag niemand bang zei ze; Hallo is daar iemand?? Halloo ik vind dit niet leuk! Halloo!! Schreeuwde Jota nog eens bang, Ze was alleen, verdwaald, Hongerig en wilde naar haar huis. Jota hoorde nog een keer een gil en het begon donker te worden.Dit vind ik niet leuk!! Schreeuwde ze nog een keer! Tot ze ook gehinnekt hoorde het kwam van een paard dat vist ze zeker weten alleen ze was bang ze wist neit wat er ging gebeuren...
jota chabro
jota chabro

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 28
Waarschuwingen :
Buitenrit op taran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Buitenrit op taran Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitenrit op taran Empty Re: Buitenrit op taran

Bericht  shivaya di 23 dec - 23:06

Shivaya krijgt gee nantwoord en stapt voorzichtig verder, dan vliegt er iets op vanuit de
bosjes. Taran steigert en shivaya moet zich vastgrijpen aan de manen om nie te vallen.
Zacht gild ze, dat had ze niet moeten doen. Snel houd ze haar mond en blijft als verstijfd in het
zadel zitten. Taran was volledig odoor het lint gegaan. Shivaya probeert zich verder op het zadel te slingeren en met de grootste moeite vind ze de beugels terug en weet de teugels vast te grijpen.

Hoooooooo taranRoept ze, takken zwiepen in haar gezicht waardoor er schrammen op komen, haar nette haar zit slordig en de jurk is gescheurd. Maar dan na een tijdje weet ze taran tochte stoppen. Opgelucht
haalt ze adem en blijft zo stlistaan, om te bekomen van de gebeurtenis. Nog NOOI Thad zij gegild op een paard, ze kon het niet geloven hoe had ze dat ooit kunnen doen!

Na een poosje hoorde ze gegil. Het kwam van ver weg, iemand die haar hulp nodig had!
Misschien was de persoon van haar geschrokken. Ze drukte haar kuiten aan voor een drafje en draarfde
richting een plek. Ze zag een afdrku van iemadn die er kort geleden had gelegen, en afdrukken van een dier met
hoeven. Dan hoorde ze een eindje verder ,in de richting van het meer ee nstem. Ze draafde er met taran heen en zag een meisje. Het meisje gilde en taran steigerde terwijl hij schel hinnikte

Stil , mijn paard schrikt van jeriep shivaya en ze reed naar het meer waar ze een meisje, net als haar behoorlijk toegetakeld zag staan.Heey jota!, waarom roep je zo?
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Buitenrit op taran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Buitenrit op taran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitenrit op taran Empty Re: Buitenrit op taran

Bericht  jota chabro wo 24 dec - 0:05

Jota ligt van de pijn gillend op de grond en hoort hoef geluiden dichter bij haar komen en werd steeds bang, Toen zag ze in de verte een schim wat Jota echt bang maakte, Ze wilde wel gaan gillen alleen de kon jonas daar neit meer terug krijgen, Jota zag dat shivaya op haar af kwam rijden met taran.Heey shivaya, sorry maar ik hoorde overal geritsel en jonas en weg en ik weet niet meer waar ik ben en ik heb soon pijn en ik zag een schim, maar volgens mij was jij dat. Zei de bang maar toch opgelucht
jota chabro
jota chabro

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 28
Waarschuwingen :
Buitenrit op taran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Buitenrit op taran Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitenrit op taran Empty Re: Buitenrit op taran

Bericht  shivaya wo 24 dec - 15:19

Wacht even, dat begreep ik niet. Vertel nog enes rustig.
Jonas is weg ofzo? En je hebt pijn?

Shivaya stapt bezorgd van taran af en knielt bij Jota neer
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Buitenrit op taran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Buitenrit op taran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitenrit op taran Empty Re: Buitenrit op taran

Bericht  jota chabro wo 24 dec - 20:10

Ik hoorde gegil en toen was jonas geschrokken en rende hij weg omdat hij schrok, We moeten hem gaan zoeken het begint al donker te worden.Zei jota zo rustig mogelijk
jota chabro
jota chabro

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 28
Waarschuwingen :
Buitenrit op taran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Buitenrit op taran Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitenrit op taran Empty Re: Buitenrit op taran

Bericht  shivaya wo 24 dec - 20:13

Shivaya knikt, ze kan jota niet laten gana zonder Jonas. En is dat eigenlijk ook niet van plan.
Ze weet dat het avond eten ook straks begint, iedereen zal zich zorgen maken.
Want zij komt niet opdagen. Maar later kan ze alles uitleggen, als ze veilig terug komen.
Haar hand strijkt door de manen van taran en dan richt ze haar blik op Jota.
Kom maar achterop,
Taran houd dat wel. Dat is sneller dan lopend

Zegt shivaya en ze steekt haar hand uit om Jota achterop te helpen.
Rustig kijkt ze rond, op zoek nara enkele aanwijzingen in het donker. Zou ze nog ene kaars in haar zadeltassen hebben? Haar hand glijd in de zadeltassen en ze voelt een kaars. Opgelucht glimlacht ze, aansteken is een ander verhaal maar dat is een bijzaak. Nu is het nog licht genoeg om wat te zien.

Zie jij sporen? Hoef afdrukken in het zand ofzo? Of misschien een gebroken tak
Vraagt ze terwijl haar bruine ogen alles speurend in zich op nemen.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Buitenrit op taran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Buitenrit op taran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitenrit op taran Empty Re: Buitenrit op taran

Bericht  jota chabro wo 24 dec - 22:10

Jota stapte achterop bij shivaya, Jota zocht speurend naar dingen op de grond en zag opeens een gebroken tak. Hier!! Zegt jota van blijheid bijna schreeuwent, ze mocht van zich zelf niet gillen omdat taran dan zou schrikken. Ik zie hier een gegroken tak en een hoef afdruk! Ze was zo blijf en hoorde gebalk heel zachtje. Ik hoor gebalk als we die ringting op gaan dan komen we dichterbij denk ik. ze wees naar rechts van hun, Nu hoorde Jota ook een geit die geluid maakte, Ze wist nu zeker dat ze dicht bij waren.
jota chabro
jota chabro

Aantal berichten : 182
Leeftijd : 28
Waarschuwingen :
Buitenrit op taran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Buitenrit op taran Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitenrit op taran Empty Re: Buitenrit op taran

Bericht  shivaya za 17 jan - 11:28

Shivaya knikt.jaZe lacht, maar ze hoort ook een geitengeluid. Het was toch een ezel die ze zochten?Maar dit negeerde ze en ze stapte toch in de richting. Voorzichtig taran tussen alle bomen doorsturend, wat niet al te makkelijk was. Af en toe kraakten takjes onder tarans hoeven, hopelijk zou jonas er niet van schrikken. Zo stappen ze door terwijl Shivaya zoekendo m zich heen kijkt
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Buitenrit op taran Left_bar_bleue0 / 30 / 3Buitenrit op taran Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Buitenrit op taran Empty Re: Buitenrit op taran

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum