Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

jarl's verschijning

2 plaatsers

Ga naar beneden

jarl's verschijning Empty jarl''s verschijning

Bericht  Jarl zo 17 mei - 22:34

vroeg in de ochtend stopt er een kleine karavaan aan bij de poorten van het kasteel van Almarik. jarl was er niet gerust in, een paar jaar geleden was hij Almarik uitgejaagd na een mislukte belegering nu was hij terug met een nieuwe naam, een nieuw gevolg. Onderweg was hij langs het dievenkamp gelopen wat nu een woesternij was. zijn gedachten dwalen af wat zou er geworden zijn van zijn streidmakkers zouden ze nog leven? al dat gepieker maakte van jarl een oud man hij was niet meer zo levendig, snel als vroeger maar hij kon nog vechten.

wedra wie is daar?

jarl schrikt op uit zijn gedachten en ziet daar een wachter staan.
Ik ben Heer Jarl en dit is mijn gevolg. Hij wijst even vlug op een klein groepje ruiters van 10 man gekleed in het geel en rood. dan kijkt hij weer naar de wachter. Ik zou graag prinses snoes spreken en haar onze diensten aanbieden.

Jarl ziet de wachter raar kijken maar dan toch het kasteel inlopen
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl's verschijning Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl's verschijning Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl's verschijning Empty Re: jarl's verschijning

Bericht  Snoes Elcana ma 18 mei - 16:01

Snoes zat in de salon een boek te bekijken, en was net diep in het boek verzonken toen op de deur werd geklopt. Ze ging weer netjes zitten, en zei Ja? ze zag de wachter binnen komen, die een buiging maakte, en daarna vertelde dat er een man buiten stond, die diensten wilde bewijzen. Snoes liep naar het raam toen, en zag daar Jarl staan met nog een paar mannen. Ze knikte naar de wachter dat die kon gaan, en liep naar de deur, en daarna naar buiten, en knikte Jarl en de mannen toe, en viel direct in huis met Hey Jarl, leuk je weer eens te zien, maar wat voor diensten zijn het dan? ze kende Jarl best goed, en er waren wel wat mensen die altijd slechte dingen over hem vertelde, maar stiekem vond Snoes dat onterecht, en mocht ze Jarl wel. Als zou dat volgens de belangrijke mensen niet mogen. Daarom hield ze daarover altijd haar mond, en deed net alsof ze niets meer hoorde
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
jarl's verschijning Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl's verschijning Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl's verschijning Empty Re: jarl's verschijning

Bericht  Jarl ma 18 mei - 19:04

jarl stond buiten te wachten toen snoes buitenkwam. Hij kon een glimlach niet onderdrukken nu hij snoes na zolang nog is zag. jarl luisterde naar snoes en overdacht zijn woorden. Ik zou u graag mijn diensten aanbieden als stadswacht of iets anders zolang het maar vechten is en betaald word. Jarl hoorde zijn mannen instemming mompelen vooral toen ze het woord geld hoorden.
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl's verschijning Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl's verschijning Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl's verschijning Empty Re: jarl's verschijning

Bericht  Snoes Elcana di 26 mei - 19:59

Snoes luistert aandachtig naar wat hij zegt, en twijfelt dan een beetje
Ik weet niet of ik daar toestemming voor mag geven, dan zal ik eerst moeten overleggen met mijn vader, maar zijn er dan verder nog eisen etc? Heb niet teveel hoop, want ik heb mijn vader nog niet horen klagen over teweinig mankracht. En ze kijkt om zich heen, waar allemaal mensen staan. Dan kijkt ze Jarl recht in de ogen aan en zegt Wil je misschien iets te drinken ofzo? Dat we onder 4 ogen kunnen praten?
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
jarl's verschijning Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl's verschijning Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl's verschijning Empty Re: jarl's verschijning

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum