Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Empty Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt

Bericht  tamponijn do 2 jul - 12:14

Heb je altijd dichter bij God willen staan.
Kom dan nu naar de kerk en laat je tot priester wijden.
Eisen: Verhuizen naar Gosselt.
tamponijn
tamponijn

Aantal berichten : 488
Leeftijd : 29
Beroep : Bisschop, Raadslid, apotheker, Docent Rechten
Burgerlijke Stand : getrouwd met God
Waarschuwingen :
Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Left_bar_bleue0 / 30 / 3Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Right_bar_bleue

Registration date : 21-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Empty Re: Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt

Bericht  Snoes Elcana vr 3 jul - 19:29

(Ook hier wil ik me niet echt mee bemoeien, maar gewoon advies zeggen, tenminste zo hoop ik dat je het zal opvatten. Waarom moet diegene in Gosselt gaan wonen? Daar is al zeker 1 maand geen bericht meer neer gezet, heb ik nagekeken. Ik wil je werk of iets dergelijks niet in de weg zitten, maar heb je dan misschien een goede reden waarom degene naar Gosselt moet. Die moet dan telkens rpen dat die op reis is naar Almarik, omdat in zijn stad dan niets te beleven is? Wat is daar precies je doel mee?)
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Left_bar_bleue0 / 30 / 3Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Empty Re: Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt

Bericht  Armand Norwin vr 3 jul - 21:39

Suspect Jij snapt het echt niet meer hé?

Hij moet naar Gosselt omdat hij in die kerk DAAR de missen moet leiden.

En hij mag gewoon reizen zonder dat hij een bericht moet plaatsen dat hij reist.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Left_bar_bleue0 / 30 / 3Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Empty Re: Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt

Bericht  Snoes Elcana zo 5 jul - 14:09

Armand, ik heb misschien wel een andere mening, dus stamp me alsjeblieft niet direct de grond in. Want dat maakt jou heus niet beter, of slimmer of what ever.
Ik denk dat Gosselt beter weg kan, het maakt het onoverzichtelijk etc. Dus waarom zou je dan een priester gaan aanstellen in Gosselt WAAR niemand is?! die logica die ontbreekt mij..
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Left_bar_bleue0 / 30 / 3Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Empty Re: Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt

Bericht  Ramshield zo 5 jul - 20:50

Ghaha, go snoes, zet hem op Smile
INderdaad, Gosselt is een spookstad, niemand komt er... En waaarom?
1) Te weinig leden
2) Sommige mensen zijn lui en houden dus de leden niet actief
Het is onzin om Gosselt nog open te houden, net als wel meerdere dingen!
Ramshield
Ramshield
Heraut

Aantal berichten : 1393
Beroep : Eigenaar van herberg het gelach
Burgerlijke Stand : Vrijgezel
Waarschuwingen :
Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Left_bar_bleue1 / 31 / 3Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Empty Re: Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt

Bericht  Armand Norwin ma 6 jul - 11:57

Snoes Elcana schreef:Armand, ik heb misschien wel een andere mening, dus stamp me alsjeblieft niet direct de grond in. Want dat maakt jou heus niet beter, of slimmer of what ever.
Ik denk dat Gosselt beter weg kan, het maakt het onoverzichtelijk etc. Dus waarom zou je dan een priester gaan aanstellen in Gosselt WAAR niemand is?! die logica die ontbreekt mij..
Al eens gekeken wie dit topic heeft gestart, slimmerd? Rolling Eyes
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Left_bar_bleue0 / 30 / 3Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Empty Re: Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt

Bericht  Armand Norwin ma 6 jul - 12:10

Trouwens, dit ging niet over Gosselt, maar over een priester.

Maar ik was al van plan om Gosselt weg te doen, maar was er nog allemaal over aan het denken hoe dat dan zou gebeuren, want ik denk aan een RP gevecht, waarbij we verdreven worden uit Gosselt ofzo.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Left_bar_bleue0 / 30 / 3Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt Empty Re: Kerk zoekt nieuwe priester voor Gosselt

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum