Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

jarl komt het salon binnen

3 plaatsers

Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty jarl komt het salon binnen

Bericht  Jarl za 3 jan - 21:20

onzeker komt jarl het salon binnen hij heeft zijn wapen en schild bij de ingang laten staan en is door verschillende prachtige zalen gelopen. Waarom was hij ook met snoes meegegaan om iets te drinken Hier voelde hij zich nietig in al deze luxe.

Eindelijk stopte ze in een kamer zenuwachtig bleef jarl staan.
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Snoes Elcana za 3 jan - 21:25

Ze lopen door het Kasteel, en komen uiteindelijk bij de salon aan
ze houd de deur voor hem open, en nodigt hem uit naar binnen Ga maar zitten hoor, wat voor drinken wilt u? Dan kunt u hier tegelijk opwarmen, en uitrustenzegt ze vriendelijk met een tinteling in haar ogenTrouwens ik had mezelf nog neit voorgesteld, ik ben Snoes Elcana, aangenaam Wink
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Jarl za 3 jan - 21:28

Ga maar zitten hoor, wat voor drinken wilt u?

mmm een biertje gaat er altijd in. Dan kunt u hier tegelijk opwarmen, en uitrusten.
Dat opwarmen en uitrusten zegt jarl wel iets. 5 Nachten buiten slapen eist zijn tol.
Ik neem graag uw aanbod aan om hier even uit te rusten vrouwe snoes
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Snoes Elcana za 3 jan - 21:32

mmm een biertje gaat er altijd in. zegt hij, en ze zegt lachendkomt eraan! Terwijl ze ondertussen een huisvrouw wenkt en zegt 1 Biertje, en 1 thee alstublieft! En ook graag wat koekjes als het kan
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Jarl za 3 jan - 21:36

Jarl ziet dat ze een huisvrouw wenkt. Het leven kan gemakkelijk zijn als je rijk bent denkt hij met een glimlach op zijn gezicht. Als hij opeens bedenkt dat hij iets vergeten is schiet hij recht.

Vrouwe snoes zou ik mijn eigen hoorn mogen gebruiken om uit te drinken?
Jarl haalt zijn drinkhoorn alvast boven.

jarl komt het salon binnen Drinkhoorn
[i]


Laatst aangepast door Jarl op za 3 jan - 21:39; in totaal 1 keer bewerkt
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Snoes Elcana za 3 jan - 21:38

kijkt verbaasd als hij opeens vraagt of hij zijn eigen hoorn mag gebruiken. euhm ja tuurlijk!,ze vraagt direct of het bier daarin kan aan de huisvrouw, en dat kon.

Is dat speciaal iets om uit te drinken ofzo? Ik heb zo'n hoorn nog nooit gezien
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Jarl za 3 jan - 21:41

Jarl geeft de hoorn aan de huisvrouw en gaat dan terug zitten als hij vrouwe snoes hoort.

Is dat speciaal iets om uit te drinken ofzo? Ik heb zo'n hoorn nog nooit gezien


In het noorden drinkt iedereen uit een hoorn. Wij hebben daar geen glas zoals jullie hier hebben dus gebruiken we horens waar we uit drinken. Jarl denkt aan zijn hoorn hij zou er graag 1 willen hebben in zilver. Is er soms een edelsmid in deze stad vrouwe snoes?
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Snoes Elcana za 3 jan - 22:01

Ja hier is wel een edelsmid mijnheer, en trouwens drinkt dat zo lekker, het lijkt me namelijk moeilijk drinken. Is het in het noorden altijd koud.. Ah ik wil zooo graag meer weten over het noordenzegt ze enthousiast
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Jarl za 3 jan - 22:08

Ja hier is wel een edelsmid mijnheer, en trouwens drinkt dat zo lekker, het lijkt me namelijk moeilijk drinken. Is het in het noorden altijd koud.. Ah ik wil zooo graag meer weten over het noorden

Jarl krijgt een stoom van vragen op zich en besluit ze een voor 1 te beantwoorden.


trouwens drinkt dat zo lekker, het lijkt me namelijk moeilijk drinken.

We leren het al van jongsafaan. Dit is zoals jullie uit een glas drinken. het lijkt vreemd maar als je het gewoon bent drinkt het heel gemakkelijk.

Is het in het noorden altijd koud.. Ah ik wil zooo graag meer weten over het noorden


In het noorden is het altijd koud. De zomers vallen nog mee maar in de winters kan je zelfs niet de rivieren bevaren doordat ze zijn dichtgevroren. Als je naar het noorden gaat kan je beter goed uitgerust zijn.


Jarl ziet dan de dienstvrouw binnenkomen met zijn beker en pakt deze aan. Van al dat praten krijgt men dorst rustig neemt hij een slok
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Snoes Elcana zo 4 jan - 13:35

Als op al haar vragen antwoord is gegeven, gaat ze door met vragen Maar kennen jullie dan niet dit soort glazen? Is dat een bepaalde techniek in drinken? En zou je als je dat nu pas te leren krijgt, ook nog kunnen drinken? Is het lastig, of zou iedereen daar uit kunnen drinken? vraagt ze nieuwsgierig, als het over die hoorn gaat.

Over het noorden weet ze ook niet veel maar wel wat.

In het noorden worden toch de Vikingen, of heten ze anders? En zijn er ook vaak gevechten in het noorden, want ik heb er wel eens een boek over gelezen, en daar werd alleen maar in gevochten... vraagt ze geïntereseert

Oh, neem trouwens gewoon een koekje hoor, als u wilt terwijl zij zelf ook rustig een slok thee neemt, en een koekje pakt
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Jarl zo 4 jan - 13:50

Maar kennen jullie dan niet dit soort glazen? Is dat een bepaalde techniek in drinken? En zou je als je dat nu pas te leren krijgt, ook nog kunnen drinken? Is het lastig, of zou iedereen daar uit kunnen drinken?

Jarl krijgt weer een hoop vragen op zich afgevuurt.
Het drinken uit een hoorn is niks moeilijks aan als het door een vakman is gemaakt en de drinkopening volledig glad is.

Het leren is ook niet moeilijk Ramshield heeft me opgedragen een hoorn te maken en dat ga ik ook zo vlug mogelijk doen. Iedereen zou het moeten kunnen na wat smossen.


Jarl drinkt zijn hoorn leeg en heeft nog steeds een droge keel en wenkt de huisvrouw: Nog een biertje alstublieft.

In het noorden worden toch de Vikingen, of heten ze anders? En zijn er ook vaak gevechten in het noorden, want ik heb er wel eens een boek over gelezen, en daar werd alleen maar in gevochten...


De vikings hebben andere namen per bevolkingsgroep zo betekend Jarl leider. Voor slaven en vrije boeren zijn er ook nog namen. Er word niet echt gevochten in het noorden wel veel gejaagd op wild.
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Snoes Elcana zo 4 jan - 13:58

Het drinken uit een hoorn is niks moeilijks aan als het door een vakman is gemaakt en de drinkopening volledig glad is. krijgt ze als antwoord op de vraag van de beker

Het leren is ook niet moeilijk Ramshield heeft me opgedragen een hoorn te maken en dat ga ik ook zo vlug mogelijk doen. Iedereen zou het moeten kunnen na wat smossen.
zegt hij verder

Zou u voor mij dan als u tijd hebt ook zo'n hoorn willen maken vraagt ze verlegen Uhm, wat is Smossen eigenlijk als ik vragen mag? vraagt ze verder.

De vikings hebben andere namen per bevolkingsgroep zo betekend Jarl leider. Voor slaven en vrije boeren zijn er ook nog namen. Er word niet echt gevochten in het noorden wel veel gejaagd op wild.[i]vertelt hij over de Vikingen. Ze vind dat erg interessant en is daarover erg geïnteresseerd
Dat zal er dan zeker wel machtig mooi uit zien vraagt ze, terwijl ze snel nipt aan haar thee
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Jarl zo 4 jan - 15:15

Zou u voor mij dan als u tijd hebt ook zo'n hoorn willen maken vraagt ze verlegen Uhm, wat is Smossen eigenlijk als ik vragen mag? vraagt ze verder.

Ik zou zeker een hoorn kunnen maken als ik een bok heb geschoten. xD

occ: smossen is prossen is da het mislukt en je iets vuilmaakt belgisch woord srry)

Dat zal er dan zeker wel machtig mooi uit zien. Dat is het zeker vooral in de winter wanneer alles bevroren is en onder een wit sneeuwtapijt bedekt is.


Jarl kijkt is rond of de dienstvrouw al terug is met zijn hoorn
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  shivaya zo 4 jan - 16:07

Shivaya zit wat in haar kamer tussen haar jurken te zoeken. Achterin haar kast vind ze en jurk, dat ding is ze al jaren kwijt. Ze bekijkt de jurk. Hij ziet er nog erg mooi uit. Haar vingers glijden over de mooie stof, dit was altijd haar lievelingsjurk. Nu is hij haar veel te klein. Terwijl ze de jurk bekijkt hoort ze stappen over de gang. Nieuwsgierig glijd haar hoofd om het hoekje van de deur. Ze ziet dat de vrouw iets raars in haar hand heeft. Snel strijkt ze haar jurk glad en zo ook haar haren en stapt dan op de dienstvrouw af.hallo..wat is dat wat u in uw handen heeft? Vraagt ze, haar bruine ogen staan nieuwsgierig op het rare voorwerp gericht terwijl ze de vrouw volgt. Die het antwoord ook niet weet. Misschien weet de eigenaar het. Ze loopt mee tot de vrouw de deuren van de salon open zwaait. De vertrouwde geur van de salon begroet haar en haar ogen glijden rond naar alle aanwezigen. Ze ziet Snoes en een onbekende man zitten. Die man zou vast de eigenaar van het rare voorwerp zijn.halloZegt ze en ze geeft snoes een knuffel en loopt dan door naar de man en steekt beleeefd haar hand uithallo, u ken ik nog niet denk ik. Mijn naam is Shivaya, aangenaamZegt ze en ze glimlacht vriendelijk
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Jarl zo 4 jan - 17:49

hallo

Jarl kijkt opzei en ziet daar nog een dame binnenkomen is gevolgd door de dienstvrouw met zijn hoorn.

hallo, u ken ik nog niet denk ik. Mijn naam is Shivaya, aangenaam.


Stelt de dame zich voor. Zouden ze misschien zussen zijn? Jarl denkt er niet over na en neemt zijn hoorn aan.

Gegroet ik ben Jarl uit de noorderlanden.
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  shivaya ma 5 jan - 17:08

aangenaamZegt Shivaya en ze glimlacht dan richt ze haar blik vragend op de hoornwat is dat als ik vragen mag?Vraagt ze. haar ogen gaan nieuwsgierig van de man naar de hoorn. En dan weer door naar Snoes die er ook staat.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Jarl ma 5 jan - 19:58

wat is dat als ik vragen mag?

Jarl kijkt naar zijn hoorn. Waarom weet niemand wat dit is is iedereen hier dom?Jarl begint zijn weisje weer op te zeggen dat hij ondertussen vanbuiten kent

Dit is een drinkhoorn. Hier drinkt elke noorderman uit die kan jagen. Dit is zoals en glas bij jullie alleen hebben wij in de noorderlanden geen glas.

Jarl neemt voldaan een teug van zijn hoorn.
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Snoes Elcana di 6 jan - 23:04

begint zachtjes te lachen. Precies het zelfde riedeltje had hij net ook tegen haar gezegd.
Ze geeft Shivaya een knipoog, en gaat zitten op de bank, en wenkt haar ook dat ze kan komen zitten
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  shivaya za 17 jan - 11:33

Shivaya knikt, van zoiets had ze nogn ooit gehoord. Shivaya glimlachtn aar snoes als die haar een knipoog geeft. Ze richt zich op Jarl en zegt danGaat u toch zittenZe glimlacht en neemt zelf plaats op de bank. Haar ogen richten zich nieuwsgierig op de man. Maar ze wacht eerst rustig tot hij zit. Zodra hij zit vraagt Shivaya nieuwsgierigHoe ziet uw land eruit?Haar ogen gingen eerst de kamer door maar blijven nu vragend bi jde man hangen. Ze neemt terwijl ze zo wacht de man in zich op, vooral zijn gezichtsuitdrukking bestudeerd ze. Zoekendn aar iets slechts of juist iets goeds
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Jarl zo 18 jan - 15:43

Hoe ziet uw land eruit?
dat kan je aan snoes vragen zij weet het antwoord al.
Jarl neemt een slok van zijn hoorn en kijkt dan nog is stiekem naar snoes (a)
Jarl
Jarl

Aantal berichten : 292
Beroep : viking
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 03-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Snoes Elcana zo 18 jan - 16:01

Luistert goed naar de vragen en antwoorden, en als er wat aan haar wordt gevraagd geeft ze Shivaya antwoord In het noorden is het altijd koud. De zomers vallen nog mee maar in de winters kan je zelfs niet de rivieren bevaren doordat ze zijn dichtgevroren. Als je naar het noorden gaat kan je beter goed uitgerust zijn. En toen vroeg ik over de vikingen, maar dat blijkt te zijn volgens Jarl: De vikings hebben andere namen per bevolkingsgroep zo betekend Jarl leider. Voor slaven en vrije boeren zijn er ook nog namen. Ik had in boeken gelezen over dat vikingen altijd vechten, dus vroeg ik of het zo was, en daarop zei hij: Er word niet echt gevochten in het noorden wel veel gejaagd op wild.
Ik vond die boeken zo leuk altijd, dus ik zei:Dat zal er dan zeker wel machtig mooi uit zien. Dat bevestigde hij met Dat is het zeker vooral in de winter wanneer alles bevroren is en onder een wit sneeuwtapijt bedekt is. Dat is het dus, of gewoon wel een prachtig land
zei ze terwijl haar ogen glinsterde als ze er over sprak en ze Shivaya aan keek en ze glimlachte daarna naar Jarl
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
jarl komt het salon binnen Left_bar_bleue0 / 30 / 3jarl komt het salon binnen Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

jarl komt het salon binnen Empty Re: jarl komt het salon binnen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum