Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Shivaya&Roran

3 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  Roran wo 7 jan - 20:04

Ja tuurlijk

Er kwam een brede glimlach op zijn gezicht.

Dan verheug ik me daarop.

Roran vond dat ze wel al best lang op het paard zaten te praten, maar hij vond het leuk.
Maar hij wist eigenlijk niets meer te vragen, behalve dan over die ontvoering waar ze het over had. Maar toch vroeg hij daar niets over. Hij vond het jammer om het te vragen, want dan leek hij een beetje ongeduldig, maar hij wist niets anders, en ze was ook al een tijdje stil. Eerst staarde hij een tijdje in haar ogen en toen vroeg hij het.


Gaan we nog ergens naartoe?
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  shivaya wo 7 jan - 20:39

Shivaya blijft in de ogen van Roran kijken, ze zijn zo mooi. Waarom durf ik hem nu niet te zeggen wat ik voel? denkt ze. Maar een prinses en een boer? Zelf zou ze er geen problemen mee hebben..maar wat roran vond..
Shivaya ziet dat Roran were zijn mond opent en aandachtig luistert ze naar wat hij te zeggen heeft.Gaan we nog ergens naartoe? Shivaya denkt na
wat wou je verder ook alweer zien ?Vraagt ze en een vrolijk glimlachje verschijnt
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  Roran wo 7 jan - 20:47

wat wou je verder ook alweer zien ?

Roran die dacht dat omdat Shivaya nu weet dat hij verliefd op haar is, een compliment wel een keer goed zou zijn.

Wel, voorlopig zou ik jou alleen nog maar willen zien.

Hij glimlachte even naar Shivaya. Dan zei hij:

Ik zou de kathedraal wel eens van binnen willen zien als dat zou mogen.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  shivaya wo 7 jan - 20:50

Shivaya hoort het antwoord van Roran. Zou hij haar leuk vinden? Bijna zeker weet ze het wel. Ze wil dat hij weet dat zij hem ook leuk vind. Maar hoe?
Wel, voorlopig zou ik jou alleen nog maar willen zien.Shivaya bloost
Nou dan blijven we heir, ik vind het zeker niet erg jou nog langer te zienHaar ogen worden wat uitdagend terwijl ze dit zegt en een even uitdagend glimlachje speelt op haar lippen. Ik zou de kathedraal wel eens van binnen willen zien als dat zou mogen.Dat mag
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  Roran wo 7 jan - 21:15

Nou dan blijven we heir, ik vind het zeker niet erg jou nog langer te zien

Toen Roran dat hoorde was hij al vergeten wat hij daarnet gezegd had over de kathedraal, hij kreeg de breedste glimlach op zijn gezicht, dat best belachelijk was, die je kon krijgen. Hij maakte zijn glimlach kleiner en sprong van Saphira, hij sprong dan op Saffier.

Zo moet je niet altijd omkijken en krijg je geen nekkrampen.

Hij maakte het touw los en reed toch nogal onhandig tot hij naast Shivaya stond.

Ik zou hier met plezier een week wachten om maar een minuut met je te praten.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  shivaya wo 7 jan - 21:31

Lichtelijk schrikt Shivaya als Roran weg gaat. Maar dan ziet ze hoe hij op de rug van Saffier springt. Ze glimlacht en kijkt Roran in zijn ogen. Hij is nog zorgzaam ook. Denkt ze tevreden. Ik zou hier met plezier een week wachten om maar een minuut met je te praten.Shivaya bloost als Roran dit zegt. VOor ze het goed beseft buigt ze zich voorover en ze geeft Roran een kusje op zijn wang. Verder durft ze nog niet voor ze weet wat hij vind.Dat is liefZegt ze zacaht en ze word knalrood. Haar blik richt ze naar de grond en ze weet niet wat ze moet
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  Roran wo 7 jan - 21:40

Roran word helemaal rood als Shivaya hem zoen geeft. Hij heeft zin om Shivaya terug een zoen te geven, maar hij durft niet echt. Maar dan denkt hij, "de pot met wat de keizer denkt". Hij legt zijn vingers onder kin van Shivaya, duwt haar hoofd lichtjes omhoog en geeft haar een snelle, maar aangename zoen op de lippen. Hij keek glimlachend naar haar.

Nu zul je wel weten wat ik voel voor je.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  shivaya wo 7 jan - 21:49

Shivaya voelt de vingers van Roran die haar kin aanraakten. Zeker geen onaangenaam gevoel. Haar blik richt ze vragend op Roran als hij dit doet maar dan voelt ze kort zijn lippen. Ze geniet van de kus, en hoopt dat hij eeuwig duurt. Helaas komt overal eeen einde aan, en aan deze al behoorlijk snel. Ze glimlacht naar Roran.
Nu zul je wel weten wat ik voel voor je.De glimlach verbreeed en er komt een rood blosje op haar wang. Zacht en teder drukt ze nog een kus op de lippen van roran.
En nu weet je ook wat ik voor ej voel
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  Roran wo 7 jan - 21:59

Roran voelde zich doodgelukkig als Shivaya hem een zoen terug gaf en zei

En nu weet je ook wat ik voor ej voel

Maar toen kwam er een bezorgde blik in zijn ogen.

Wat zou de keizer denken als hij ons nu zou zien?
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  Snoes Elcana wo 7 jan - 22:13

Liep toevallig naar stallen omdat ze wou paardrijden, en ze shiv nergens kon vinden, dus ging ze maar alleen. Ze had ook al een wachter zo ver gekregen dat hij mee ging, dus was het alleen nog maar opzadelen en weg wezen. Toen ze om de deur van de stal was, zag ze daar Roran en haar zus zoenen. Snel ging ze achter uit en liep zachtjes de stal uit. Achter de deur bleef ze staan en wachtte tot wat er ging gebeuren En nu weet je ook wat ik voor ej voel hoorde ze Shiv zeggen, en iets later hoorde ze antwoord van Roran Wat zou de keizer denken als hij ons nu zou zien? ze besloot dat dit het goede moment was, en liep naar binnen. Nou de Keizerlijke prinses vind het heel mooi, prachtig. zegt ze lachend, en rent op shiv af en geeft haar een knuffel daar was je dus zei ze zachtjes, en vervolgens begon ze te blozen, en gaf ook snel Roran een knuffel ik neem aan dat dat wel mag, en dat we dit moeten vieren..? vraagt ze nog half lachend, en fluistert naar shiv zal ik vader maar voorbereiden een beetje?
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  shivaya wo 7 jan - 23:29

Wat zou de keizer denken als hij ons nu zou zien?SHivaya denkt na, op dit moment staat ze niet zo goed tegenover haar vader. Haar blik verschie van aarzelend naar opstandig. En als ze antwoord wil geve nziet ze dat Snoes het al gedaan heeft. Ze knuffelt haar zus en ze lacht stralend.Fijn ja..bedanktFluistert ze terug als snoes vorsteld hara vader voor te bereiden.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  Roran do 8 jan - 9:55

Roran stond een beetje verbaast te kijken toen er nog een prinses kwam en hem een knuffel gaf. Hij stamelde weer iets en zei dan:

Natuurlijk moeten we dit vieren.

Hij glimlachte en gaf Shivaya nog een zoen. Hij kreeg nu nog een bredere glimlach, hij heeft eindelijk zijn ware liefde gevonden. Dan vermindert zijn glimlach een beetje, denkt hij toch.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  shivaya do 8 jan - 19:03

Natuurlijk moeten we dit vieren.Shivaya lacht, ze lacht naar snoes maar ook naar roran. Als Roran haar een zoen geeft zoent ze natuurlijk gelijk terug. Eindelijk een liefde gevonden. Ze weet niet of Roran wil dat anderen het wten. Maar dat maakt haar niet uit, als ze maar bij hem kan zijn.hoe denk je dat armand zal reagere?Shivaya kijkt Snoes vragend aan. Dit is iets wat ze niet kan voorspellen.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  Snoes Elcana do 8 jan - 19:48

Hoort de vraag van Shiv en denkt na
Ik denk dat hij eerst niet vrolijk zal zijn.. Maar ik bereid hem een beetje voor.... Maar laat het even een weekje rusten, dat is dus een weekje voor iedereen geheim houden. Lukt dat denk jullie? vraagt ze aarzelend, want ze weet dat Shiv geen zin heeft in ruzie met haar vader, en Snoes heeft geen zin om er tussen in te zitten Razz Roran, ik denk dat we dat feestje voor iedereen dan wat moeten uitstellen, maar jullie 2 kunnen het wel vieren, en als het mag en als jullie willen, ben ik er graag bij... zegt ze Alhoewel.. niet zo veel kleffen he xD want dan wordt ik jaloers shiv xD zegt ze met een knipoog
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  Roran do 8 jan - 22:35

Roran, ik denk dat we dat feestje voor iedereen dan wat moeten uitstellen, maar jullie 2 kunnen het wel vieren, en als het mag en als jullie willen, ben ik er graag bij... zegt ze Alhoewel.. niet zo veel kleffen he xD want dan wordt ik jaloers shiv xD

Roran keek een beetje treurig, omdat hij geen feestje mocht geven, maar ook omdat hij het een weekje moest geheim houden.

Nee, een feestje van drie is zoooo saai, en ik hou wel van kleffen, moet je maar niet kijken.
Roran
Roran

Aantal berichten : 340
Leeftijd : 28
Beroep : Veeboer
Burgerlijke Stand : In relatie
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 31-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  shivaya vr 9 jan - 21:42

Shivaya ziet de treurige blik van Roran en zegt geruststellend.Maar zodra armand het weet kunnen we wel een feestje geven! en andres stiekem.Bij het woord 'stiekem' komt er een ondeugende glans in haar ogen, ze glimlacht bij de gedachte. Rebels stiekem feestje.
Nee, een feestje van drie is zoooo saai, en ik hou wel van kleffen, moet je maar niet kijken.
dan een feestje van de hele stad, in het bos heb ik ruines gezien...daar zou missschien kunnen. Niemand die het vind.
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Shivaya&Roran - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Shivaya&Roran - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Shivaya&Roran - Pagina 2 Empty Re: Shivaya&Roran

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum