Grimbald
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Aankomst in de salon met Régnault

4 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Régnault zo 11 jan - 17:46

Régnault aanhoort het verhaal voor de tweede maal. Hij wordt er stil van. De vragen van Snoes hort hij niet meteen. Wanneer ze enkele telen naar hem kijkt, begrijpt hij dat hij moet antwoorden. Mijn moeder is nooit hertrouwd. Ze is altijd alleen met me gebleven. Langs moeders kant heb ik nog wel een tante, maar die is nooit getrouwd en heeft nooit kinderen gehad. Verder heb ik niet veel familie. En zelf heb ik de ware nog niet ontmoet. Als koning van Frankrijk is het niet makkelijk om vrouwen te ontmoeten die niet alleen op mijn geld uit zijn.
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin zo 11 jan - 23:36

Maar euh.. Filips, als je hier komt wonen, wat doe je dan met Frankrijk? vraagt Armand Norwin.
Hij kijkt naar Filips en dan weer naar de nieuwsgierige Snoes.
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Régnault ma 12 jan - 23:06

Vader stelt een belangrijke vraag. Régnault denkt er rustig over na. Wat zou hij met Frankrijk doen? Hij kon het land toch niet aan haar lot overlaten, hij is KONING... Na enkele minuten denken, antwoordt Régnault.

Er zit niets anders op dan dat ik daar over enkele dagen weer heen reis. Ik kan hier af en toe een paar dagen komen, maar het grootste deel van de tijd moet ik in Frankrijk zijn. Ik kan mijn landgenoten niet in de steek laten.
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Snoes Elcana di 13 jan - 15:27

Snoes hoorde wat Regnault antwoordde Er zit niets anders op dan dat ik daar over enkele dagen weer heen reis. Ik kan hier af en toe een paar dagen komen, maar het grootste deel van de tijd moet ik in Frankrijk zijn. Ik kan mijn landgenoten niet in de steek laten. ze kreeg opeens een prachtig idee Vader, misschien kunnen Shivaya en Snoes een keer met hem mee gaan naar Frankrijk, dat lijkt me heel leuk, om een ander land te zien.
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Armand Norwin di 13 jan - 21:07

Als je dat wil mag je dat zegt Armand Norwin.
Snoes met haar goede ideeën altijd, denkt hij.
Heeft ze van mij..
Armand Norwin
Armand Norwin
Keizer

Aantal berichten : 1036
Leeftijd : 28
Beroep : Keizer
Burgerlijke Stand : Verloofd
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Snoes Elcana wo 14 jan - 12:10

Als je dat wil mag je dat ze begint helemaal te grijnzen. Ooh wat vind ze dat leuk! Een nieuw land, nieuwe belevingen... oeh spannend! Ik ga het zometeen direct aan Shivaya vragen of ze mee wilt! zegt ze enthousiast! Daarna denkt ze opeens aan Régnault Uuhm.. vind u euh je t ook goed?
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  shivaya za 17 jan - 11:54

Shivaya zit in de stal van Taran, zoals gewoonlijk. Zwijgend staart ze voor zich uit, ze denkt na. Elk geluidje om haar heen verdwijnt het enige wat ze soms nog hoort is het ritmische kouwen van taran op zijn hooi. Waarom komt haar broer zomaar naar hen terug? NOuja niet echt broer, meer een half broer. Moet ze blij zijn en hem met open armen welkom heten omdat hij terug is, maar ze hem nooit gekend heeft? Of moet ze boos worden, want hij is er jaren niet geweest, komt terug en eist de boel op? Maar hij kon er toch niets aan doen dat hij weg was, want hij was verbannen...Misschien moet ze hem een kans geven? Misschien valt hij best mee? Misschien ook niet? waarom zo vaak misschien, ze weet nooit wat de waarheid is als ze het niet onderzoekt. Ja dat gaat ze doen, haar broer een kans geven. Maar EERST gaat ze schone kleren aandoen, ze heeft net in een, wel net schone, stal gezeten. Ze staat op en geeft Taran een knuffel. Hup nog viezer! Dan loopt ze de stal uit, die ze zorgvuldig achter zich sluit. Ze moest er niet aan denken taran kwijt te raken!

Haar passen gaan zacht, bijna geruisloos, over het pad. Ze loopt met een omweg, zodat ze niet voor de salon langs hoeft en stapt via het keukendeurtje het paleis in. Gelijk gaat zen aar haar kamer, doet een nieuwe jurk aan. En kamt haar haar. Ook wast ze zich snel ene beetje. Zo ziet ze er weer vertoonbaar uit en ze loopt haar kamer uit richting de salon. Rustig haalt ze adem en ze probeert te bedenken wat te zeggen. Wat moet ze nu zeggen dan? Ja ik moest naar de wc? In de stallen zeker. Shivaya zucht, daar komt de deur van de salon aan. Verlegen opent ze de deur en ze kijkt onzeker naarb innen.
ss..st..stoor ikVraagt ze zacht en verlegen, want ze hoort hoe snoes iest aan regnault vraagt. Misschien zijn ze wel belangrijke zaken aan het regelen. En komt zij net op het verkeerde moment binnen. Haar ogen richt ze op de aanwezigen, langzaam maar zeker bekijkt ze de gezichtsuitdrukking van iedereen. Om daar iets wijzer van te worden, hoopt ze
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Régnault ma 19 jan - 16:13

Régnault krijgt plots een gekke vraag van zijn halfzus. Uuhm.. vind u euh je t ook goed?
Régnault kijkt erg serieus en denkt na.
De reis is lang en niet zonder gevaren. En eens we in Frankrijk zijn, zal ik aan het werk moeten. De dagen kunnen erg saai zijn. Ben je zeker dat je wel mee wil?

Dan lacht Régnault.
Haha, ik plaag je maar hoor. Natuurlijk mogen jij en je zusje meekomen! Er zal vast wel wat te doen zijn in mijn paleis voor jullie.
Régnault
Régnault

Aantal berichten : 18
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 09-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Snoes Elcana ma 19 jan - 16:39

Hoort en ziet Shivaya binnenkomen, die vraagt of ze stoort, ze zegt direct glimlachend Nee hoor zus daarna hoort ze wat haar broer zegt: De reis is lang en niet zonder gevaren. En eens we in Frankrijk zijn, zal ik aan het werk moeten. De dagen kunnen erg saai zijn. Ben je zeker dat je wel mee wil?
ze Kijkt bedenkelijk, opeens begint hij te lachen en zegt hijHaha, ik plaag je maar hoor. Natuurlijk mogen jij en je zusje meekomen! Er zal vast wel wat te doen zijn in mijn paleis voor jullie. Snoes begint te stralen, ooh dat is leuk. Dan kunnen we ook hele andere taal horen, en misschien daar nog iets van leren Wat leuk!! roept Snoes, als ze Shivaya's gezicht ziet, die op onbegrijpend staat legt ze het uit We mogen van vader en van broer een keer met hem mee naar Frankrijk, waar hij koning is. Leuk he!
worden we dan ook eigenlijk voorgesteld aan het volk?
vraagt ze nieuwsgierig
Snoes Elcana
Snoes Elcana
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 802
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 22-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  shivaya di 20 jan - 15:35

Shivaya hoort hoe ze mee mogen naar frankrijk. Even schitteren haar ogen, avontuur. Nieuwe dingen. Dat lijkt haar leuk. Maar haar koppigheid komt terug, denk maar niet dat zij zomaar dingen voor haar laat besluiten! En al helemaal nei zomaar die dingen accepteerd. Even blijft ze stil staan maar dan gaat ze zwijgend zitten. Ze weet nie wat ze ervan moet denken. Ze besluit maar gewoon te luisteren naar het gesprek, ze zou wel zien
shivaya
shivaya
Keizerlijk Prinses

Aantal berichten : 729
Waarschuwingen :
Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Left_bar_bleue0 / 30 / 3Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Right_bar_bleue

Registration date : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Aankomst in de salon met Régnault - Pagina 2 Empty Re: Aankomst in de salon met Régnault

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum